Andre der har haft en byld i halsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.448 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2013

Findusinde

Av for pokker!! Er lige kommet hjem fra lægen, og de kunne konstatere at jeg har en byld i halsen... Venter på at jeg akut skal til en øre næse hals læge... Er der andre der har haft det?? Og hvad gjorde de ved det? Penicillin eller operation? Er egentligt ret bange. . :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Heidi B

Uhhh det har jeg!!!

Men jeg lå så længe med den at jeg akut blev indlagt, og så under lokalbedøvelse i halsen blev den suget, og så fik jeg drop med penicilin og var indlagt i 3 dage...

Troede jeg bare havde halsbetændelse, men penicilinen virkede ikke, og jeg var helt hævet i hele den ene side af hovedet... Og havde de vildeste smerte.

Hvorfor er du taget direkte afsted, det er da vildt farligt...

Anmeld

17. juli 2013

Findusinde

Heidi B skriver:

Uhhh det har jeg!!!

Men jeg lå så længe med den at jeg akut blev indlagt, og så under lokalbedøvelse i halsen blev den suget, og så fik jeg drop med penicilin og var indlagt i 3 dage...

Troede jeg bare havde halsbetændelse, men penicilinen virkede ikke, og jeg var helt hævet i hele den ene side af hovedet... Og havde de vildeste smerte.

Hvorfor er du taget direkte afsted, det er da vildt farligt...

Puhhh det var da noget af en omgang!! Har haft ondt i halsen i en uge... skal akut afsted nu her 14,35...

Anmeld

17. juli 2013

MyLove E

Jeg har også haft det. Jeg fik noget penicillin KÆMPE piller. Men ellers bare sendt hjem men skulle så ringe til lægen hver dag i en uge og fortæller om det blev bedre...
God bedring:-D

Anmeld

17. juli 2013

Celine89

Jeg har haft det.

Først prøvede de at punktere den med en lang kanyle (av av av), og da det ikke lykkedes, fik jeg fjernet mine mandler.

Jeg håber du slipper lidt lettere 

Anmeld

17. juli 2013

Findusinde

Celine89 skriver:

Jeg har haft det.

Først prøvede de at punktere den med en lang kanyle (av av av), og da det ikke lykkedes, fik jeg fjernet mine mandler.

Jeg håber du slipper lidt lettere 

Det er så samme omgang jeg skal igennem...

Anmeld

21. juli 2013

Miss-86

Min veninde har haft det og hun fik prikket hul på den.. det var ret pinefuldt, men det var det også og have den siddende sagde hun.. 

Anmeld

21. juli 2013

Buller89

Ja det har jeg!! Jeg blev gennem vagtlægen indlagt på øre-næse-hals, hvor min blev udtømt x2 (Gennem munden, med kamera gennem næsen) +penicillin behandling selvfølgelig. Fik tømt 3 ml ud den sidste gang. Efterfølgende fik jeg af vide, at hvis jeg ikke fik fjernet mandler, var der over 30% risiko for at jeg ville få en byld igen. Så mandlerne røg under samme indlæggelse. Magen til smerteh****** har jeg aldrig oplevet før, og jeg er bestemt ikke pylleret!  

Held og lykke med det hele! 

Anmeld

21. juli 2013

Findusinde

Så er jeg forhåbentlig på den anden side af det... Har været til kontrol 4 gange, fået suget 3 ml betændelse ud og fået den skåret op 2 gange... Er på 2 slags penicilli, 11 piller dagligt.. Men nu går det heldigvis frem af!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.