Din bedste bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

DianaRJS

Leneur skriver:

Ja skal have nye bh'er, så er lidt nysgerrig på hvad for nogen der er bedst. For er lidt blank på det område.
Det skal helst være med bøjle, sidde pænt og blonderne må ikke skarve og skulle kunne tåle at komme i vaskemaskinen.

som så mange andre har skrevet Change, og ellers femilet alle mine bhøer er fra de 2 steder og jeg elsker dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

CaWi

Leneur skriver:

Ja skal have nye bh'er, så er lidt nysgerrig på hvad for nogen der er bedst. For er lidt blank på det område.
Det skal helst være med bøjle, sidde pænt og blonderne må ikke skarve og skulle kunne tåle at komme i vaskemaskinen.

Min den bedste er fra Triumph.

Anmeld

17. juli 2013

LRJ

mine Bedste Bh'er Er købt i udlandet..

Men da jeg kunne købe bh'er i Dk, så købte jeg i Change

Anmeld

17. juli 2013

Moma

jeg vil også anbefale Change. Men også BonAPartes - de er rigtigt gode og fås med brede stropper til større størrelser.

Det eneste med BonAPartes er, at du måske skal prøve dig lidt frem med størrelsen. Jeg kunne i hvertfald ikke bruge deres måleskema. Men nu hvor jeg kender størrelsen - er der ingen problemer. 

Anmeld

17. juli 2013

Pigent

Jeg fandt på et tidspunkt to ved hm. Ved ikke hvad de hedder, men der står Our perceft på stropperne også er de hvide. Jeg kan bare ikke find dem mere. 

Jeg har lige købt en af mærket Triumph den hedder Body Make Up og har endnu ikke taget den i brug, men synes den sad godt da jeg prøvede den.

Jeg har selv svært ved at finde nogen der sidder godt så kigger lige med her

Anmeld

17. juli 2013

morstinus

Marie Jo, laver nogle rigtig flotte bh'er med og uden blonder, er selv rigtig glad for dem, de har et mærke der hedder primadonna, som tager hensyn til de lidt større størrelser. Dvs at vægten er fordelt på ryg og ikke skuldre, så man får mærker 

de koster lidt mere end change og femiliet, men holder tilgengæld også det længere 

håber du finder noget der passer dig, ellers ved jeg at de er super gode til at vejlede en i lingeri butikkerne, så man går derfra med den rigtige størrelse 

Anmeld

17. juli 2013

Loa

Bruger kun dem fra victorias secret, de er SÅ gode!!

Anmeld

17. juli 2013

AnnaK89

Loa skriver:

Bruger kun dem fra victorias secret, de er SÅ gode!!

Hvor køber du dem henne?
Har aldrig set dem i butikker

Anmeld

17. juli 2013

M (:

Leneur skriver:

Jeg har to af denne type, og det er min ABSOLUTTE favorit. Min veninde, som har noget større bryster end mig, har samme BH, og hun ELSKER den også.. (:

Anmeld

18. juli 2013

Loa

AnnaKJ skriver:

Hvor køber du dem henne?
Har aldrig set dem i butikker

USA

Eller nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.