Sindal camping:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
8 svar
3 synes godt om
16. juli 2013

MyLove E

Vi skal på Camping der i næste uge. Det er første gang at vi som familie skal på Camping sammen:-D Vi skal bo i hytte:-D

Vi har valgt den fordi vi kender nogen som ligger fast der. MEN de har voksne børn, så de har måske ikke helt brug for de samme ting som os
Så ville høre om i synes det er en skøn camping plads? Og måske andre også skulle af sted der til i næste uge?? :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

An&Jo

Desværre kender jeg ikke noget til den, men vi ligger fast på camping rolighed i ingstrup hvor der er en lækker pool og gode legepladser, plus kælegeder osv..

Anmeld

16. juli 2013

MyLove E

An&Jo skriver:

Desværre kender jeg ikke noget til den, men vi ligger fast på camping rolighed i ingstrup hvor der er en lækker pool og gode legepladser, plus kælegeder osv..

Der er hvis nok det samme her:-D:-D

Anmeld

16. juli 2013

Mom2

Tauf skriver:

Vi skal på Camping der i næste uge. Det er første gang at vi som familie skal på Camping sammen:-D Vi skal bo i hytte:-D

Vi har valgt den fordi vi kender nogen som ligger fast der. MEN de har voksne børn, så de har måske ikke helt brug for de samme ting som os
Så ville høre om i synes det er en skøn camping plads? Og måske andre også skulle af sted der til i næste uge?? :-D

Hej.

Jeg bor i Sindal og kender godt camping pladsen, det er en rigtig god plads med orden i tingene og gode faciliteter

God ferie

Anmeld

17. juli 2013

MyLove E

Christina88 skriver:

Hej.

Jeg bor i Sindal og kender godt camping pladsen, det er en rigtig god plads med orden i tingene og gode faciliteter

God ferie

Det lyder godt vi glæder os meget:-D

Anmeld

17. juli 2013

AnnaK89

Jeg har boet i sindal i mange år og så vidt jeg har hørt, så er det udemærkedet deroppe.

Anmeld

17. juli 2013

MyLove E

AnnaKJ skriver:

Jeg har boet i sindal i mange år og så vidt jeg har hørt, så er det udemærkedet deroppe.

Dejligt at høre:-D

Anmeld

17. juli 2013

Trekløver(:

Tauf skriver:

Jeg var der for mange år siden, og husker det som en dejlig plads.

god ferie til jer 

Anmeld

17. juli 2013

MyLove E

malle23 skriver:

Jeg var der for mange år siden, og husker det som en dejlig plads.

god ferie til jer 

Tak tak :-D Og der bliver jo også lovet 27 + så det skal nok blive skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.