kan jeg få hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er en ulykkelig kvinde der er hamrende trist over min krop

efter 2 dejlige graviditeter har jeg haft en kampvægt af 83 kg på det højeste (vejede 50 kg ved start)

så min stakkels hud er jo blevet stukket godt til, nu sidder jeg her og min mave hænger på lårene og mine bryster hænger ja direkte ned

kan man på nogen måde få hjælp af nogen art til at udbedre skaderne? så at sige

jeg er så ked af det når jeg har sex med min mand at høre det klask klask klask og brysterne der er gået fra 80B i BH størrelse nu hedder 90D !!

i får lige et billed af min mave som den ser ud nu, klattet og trist, derfor også ano da jeg skammer mig over at vise mig selv frem
og derfor kun min mand der ser min bare mave i sengen og ingen andre steder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Anonym trådstarter

hov!! det skulle måske lige siges at jeg idag vejer 60 kg, så har tabt mig meget

Anmeld

16. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

efter 2 dejlige graviditeter har jeg haft en kampvægt af 83 kg på det højeste (vejede 50 kg ved start)

så min stakkels hud er jo blevet stukket godt til, nu sidder jeg her og min mave hænger på lårene og mine bryster hænger ja direkte ned

jeg er så ked af det når jeg har sex med min mand at høre det klask klask klask og brysterne der er gået fra 80B i BH størrelse nu hedder 90D !!

i får lige et billed af min mave som den ser ud nu, klattet og trist, derfor også ano da jeg skammer mig over at vise mig selv frem

Du får lige et

Træner du? - Det kan nok gøre lidt for at stramme op.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du får lige et

jeg rider flere gange om ugen, og mit arbejde er som lagermedarbejder, så løfter meget og bruger mig selv rigtigt meget, så at træne mere ville jeg vist gå ned af hehe, har som sagt også smidt 23 kg på knap et år

Anmeld

16. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tror desværre ikke det offentlige vil betale, der er nogle meget klare krav om tab af mindst 15 bmi point, vægtstabil i 6 måneder osv.

Men vend det med din læge .. 

Og btw kender det alt for godt efter graviditet og yoyovægt

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du får lige et

og tak for krammet det er dejligt

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Tror desværre ikke det offentlige vil betale, der er nogle meget klare krav om tab af mindst 15 bmi point, vægtstabil i 6 måneder osv.

Men vend det med din læge .. 

Og btw kender det alt for godt efter graviditet og yoyovægt

det er bare så hårdt at se sig selv sådan i længden og især her i sommervarmen hvor bikini sættet godt kunne luftes, men nope det hænger i skabet og vil nok aldrig bliver brugt

Anmeld

16. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

jeg rider flere gange om ugen, og mit arbejde er som lagermedarbejder, så løfter meget og bruger mig selv rigtigt meget, så at træne mere ville jeg vist gå ned af hehe, har som sagt også smidt 23 kg på knap et år

Jeg mente os mere sådan nogle maveøvelser  

Jeg synes da du skal høre lægen ad med at få fjernet løs skind. Mindes bare en jeg kender fik bud på de først ville gøe det når hun var blevet ældre og var færdig med at få børn.

Men er slet ikke sikker

Anmeld

16. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

JJeg er en ulykkelig kvinde der er hamrende trist over min krop Du 

Ja du kan. Men du skal gå til din læge som henviser dig til en samtale på et hospital. Her skal de så vurdere om det er noget der psykisk går dig på, eller om der er andet du kan gøre. Hvis ikke indstiller de dig til fix -gratis

Anmeld

16. juli 2013

EnGodMor

Min mave har set ud præcist ligesom din Gør nu

Og blev træt af og Google for at finde øvelser for at stramme op, så har selv fundet nogle øvelser som hjælper på mig

Og kan da klart anbefale det til dig os

jeg begyndte for halvanden månede siden, hver gang jeg går i seng, så trækker jeg lige et tæppe frem på gulvet, ligger på ryggen og laver cykelbevægelser med benene, cirka ti minutter. 

Derefter bliver jeg liggende på ryggen, løfter hovedet et godt stykke fra gulvet til det spænder i maven, og holder hovedet i den højde i et halvt minut tid, ligger hovedet ned, og rejser hovedet op igen, gentaget det  fem til ti gange. 

Laver os en øvelse, hvor jeg igen ligger på ryggen, løfter hovedet fra gulvet, samtidig med at jeg bukker mine ben, og så os løfter dem fra gulvet til det spænder i maven, og holder den så længe jeg kan, men jeg spænder i maven. Altså sådan at det faktisk kun er ryggen som rør  gulvet.

Min mave er blevet  strammet ekstrem meget op, så vil klart anbefale dig at prøve, hver dag. 

Men husk!!!!!! Start ligeså stille op, så ikke du smadrer maven med for hård træning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.