Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tester fortsat negativt..
Er på cyklus dag 36!! Og NU tyder det på mens er vej!
Gider i ikke at krydse fingre for mig at det er mens, for jeg magter simpelthen ikke at have lange cyklusser ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias2010<3 skriver: Tester fortsat negativt.. Er på cyklus dag 36!! Og NU tyder det på mens er vej! Gider i ikke at krydse fingre for mig at det er mens, for jeg magter simpelthen ikke at have lange cyklusser ....
.. Da jeg stoppet på p piller var jeg helt oppe på en cyklus på 43 dage Håber ikke du er lige så uheldig..
Jeg vil nu hellere krydse for en lillebrøster..
M (: skriver: Jeg vil nu hellere krydse for en lillebrøster..
Tror desværre at det er udelukkende i denne cykl.. Tester også negativ på æl teste
Rødhætte skriver: .. Da jeg stoppet på p piller var jeg helt oppe på en cyklus på 43 dage Håber ikke du er lige så uheldig..
Hvor længe var den så lang. ??
Elias2010<3 skriver: Hvor længe var den så lang. ??
Jeg gik fra 1. mdr på 28 dage og så steg den hvert mdr indtil jeg blev gravid (blev gravid i 6 cyklus)..
Okay, hvis du vil ha' det, så skal jeg nok krydse for mens.....
MEN krydser nu mest for en lillebror/søster
Elias2010<3 skriver: Tror desværre at det er udelukkende i denne cykl.. Tester også negativ på æl teste
Øøøøøv, men krydser stadig!
Da jeg fik spiralen ud gik der 56 dage fra jeg havde bkødt på grynd af udtagelse til jeg fik mens.. derefter kom den aldrig mere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128