Kan man det? (Menu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
23 svar
6 synes godt om
16. juli 2013

annec

Hej alle i skønne damer :-)

http://www.pandekagehuset-horsens.dk/Menuer.aspx

Vil i servere det her til jeres barnedåb? Jeg tænkte på at lave en anden forret, så det ikke blev for meget pandekage.
Nogen ideer til en forret til 45 personer? :-)
Der vil selvfølgelig komme kransekage og slik til kaffen også.

Til vores ældste søns dåb, var det hele så stressende at lave alt maden selv, så vi vil gerne gøre det hele lidt nemmere den her gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Svenne

Det er en rigtig god ide!

Vi overvejer det faktisk, når vi skal holde bryllup engang!

Vi har fået det flere gange til firma-arrangementer (måske ikke lige derfra, men samme koncept!) og det er SÅ lækkert. Især forretten! Jeg synes ikke, det bliver for meget pangekage.
Og det er så fedt, de står og laver det mens man ser på det - og rydder op efter sig bagefter

Anmeld

16. juli 2013

bøllen

annec skriver:

Vil i servere det her til jeres barnedåb? Jeg tænkte på at lave en anden forret, så det ikke blev for meget pandekage.

Til vores ældste søns dåb, var det hele så stressende at lave alt maden selv, så vi vil gerne gøre det hele lidt nemmere den her gang

Ja helt sikker 

Til min niece's barnedåb fik vi lakseroulade og tunmousse med lækkert salat og flutes 

Anmeld

16. juli 2013

Sujan

Til min datters dåb havde vi bare fået en pølsevogn ud:-) men var også mere sådan noget kaffe og kage noget... Og så lige pølsevognen hvis folk var sultne...

Så jeg synes det ser ud som en lækker menu

Anmeld

16. juli 2013

L&V

annec skriver:

Jeg har været til et par konfirmationer hvor vi har fået det og for mig er det bare al for meget pandekage.. Det bliver vammelt som bare pokker så hvis der ska en anden forret tænker jeg noget rigtig frisk noget

Anmeld

16. juli 2013

annec

bøllen skriver:

Ja helt sikker 

Til min niece's barnedåb fik vi lakseroulade og tunmousse med lækkert salat og flutes 

Fik i også det pandekage halløj der? :-)

Anmeld

16. juli 2013

annec

Månsson skriver:

Jeg har været til et par konfirmationer hvor vi har fået det og for mig er det bare al for meget pandekage.. Det bliver vammelt som bare pokker så hvis der ska en anden forret tænker jeg noget rigtig frisk noget

Okay.
Men tænker du at det stadig er for meget, hvis man lavede en anden forret?

Anmeld

16. juli 2013

L&V

annec skriver:

Okay.
Men tænker du at det stadig er for meget, hvis man lavede en anden forret?

For mit pandekage behov ja men ka os være fordi jeg har fået det så mange gange efterhånden

Anmeld

16. juli 2013

MariaKyedDK

annec skriver:

Org hvor LÆKKERT! det gad jeg faktisk godt at prøve, fed menu det vil jeg helt sikkert gerne servere til barnedåb og også gerne spise... 

Anmeld

16. juli 2013

annec

MariaKyedDK skriver:

Org hvor LÆKKERT! det gad jeg faktisk godt at prøve, fed menu det vil jeg helt sikkert gerne servere til barnedåb og også gerne spise... 

Dejligt at høre :-)
Hvad vil du syntes at man skulle servere til forret så? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.