så bitter -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

for 2 måneder siden  havde jeg aftalt med min bedste veninde at vi skulle i aalborg zoo på Fredag, alt var planlagt, og der blev handlet ind til sandwiches osv osv. alt det havde jeg lovet jeg nok skulle stå for...  i går fik jeg så en besked at de ikke havde råd fordi deres hund skulle til dyrelæge, hvilket jo self var helt forståeligt.

i dag skriver hendes kæreste så om jeg har set hans ny tattoo han lige har fået lavet for en time siden, om min venind ehavde sendt billede...

kan godt være jeg reagere forkert, men blev bare så bitter.... de har ikke råd til at tage med i zoo hvor de skal give 340kr for 2 voksne, og jeg havde fribiletter til alle ungerne. men at få lavet en tattoo til 3500 havde de råd til -.- nu ahr jeg så skrevet til min veninde at jeg ikke synes det var okay at spide mig af med de ikke havde råd, når det jo ikke var sådan det faktisk var.... og forklaret hende jeg faktisk blev lidt bitter og ked af det over jeg blev valt fra på den måde når det var en aftale vi havde og noget vi havde planlagt længe....

havde bare lige brug for at komme ud med det!!!! -.-

Jeg kan godt forstå at du er ærgelig over det.

Kender du ikke nogen andre, som du kan følges med i stedet `?

Jeg håber det løser sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.