Barnløshed behandling p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
3 synes godt om
16. juli 2013

Anonym trådstarter

Vi skal melde os på behandling her efter sommerferien og min cyklus passer forhåbentlig med vi kan nå et forsøg her i Aug.

Hvis det viser sig min ægløsning i naturlig cyklus falder tidligt kan vi ikke, og vil derfor høre om der kan ske noget ved at tage et par p-piller efter ægløsningen for at holde blødningen væk? og på den måde time behandlingen?

Nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Vi skal melde os på behandling her efter sommerferien og min cyklus passer forhåbentlig med vi kan nå et forsøg her i Aug.

Hvis det viser sig min ægløsning i naturlig cyklus falder tidligt kan vi ikke, og vil derfor høre om der kan ske noget ved at tage et par p-piller efter ægløsningen for at holde blødningen væk? og på den måde time behandlingen?

Nogle erfaringer?

Uden at have forstand på det tror jeg ikke det er smart at forvirre sin krop med hormoner på den måde uden at have fagfolk med ind over.
Håber cyklus kommer til at passe med opstart lige efter sommerferie og at i snart får gevinst i behandling

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Uden at have forstand på det tror jeg ikke det er smart at forvirre sin krop med hormoner på den måde uden at have fagfolk med ind over.
Håber cyklus kommer til at passe med opstart lige efter sommerferie og at i snart får gevinst i behandling

Nej det er virkelig svært-

Man blir sku lidt desperat

Mange tak, det er første forsøg så er vildt spændt

Anmeld

16. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Nej det er virkelig svært-

Man blir sku lidt desperat

Mange tak, det er første forsøg så er vildt spændt

Ja kender det godt har selv været hele møllen igennem. men det er en meget spændende tid og er sikker på du nok skal få besked om hvad der alt skal ske når du melder jer til
men ville ikke turde lege med hormoner som ppiller selv

Anmeld

1. august 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Nogle erfaringer?

Nej, det kan du ikke..

Når man tager p-piller tager man en HEL pakke ad gangen, og man starter på første blødningsdag.

Anmeld

1. august 2013

miss-cl

Kender godt dine tanker og følelser, vi skal selv insemineres her i august, forhåbentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.