løbe træning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
8 svar
3 synes godt om
16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Hej piger

- nogle der ved om det kan påvirke at løbe træne.. køber omkring de 10-12 km om dagen? ..

men kan det påvirke når man prøver at blive gravid?.. altså kan man tabe barnet af det, hvis nu det har sat sig fast:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

esioul

Camille Mørch Andersen skriver:

Hej piger

- nogle der ved om det kan påvirke at løbe træne.. køber omkring de 10-12 km om dagen? ..

men kan det påvirke når man prøver at blive gravid?.. altså kan man tabe barnet af det, hvis nu det har sat sig fast:s

Det skader ikke at træne.

Men har hørt at hård motion kan nedsætte fertiliteten. Og 10-12 km om dagen vil jeg nok betragte som ret meget.

Måske jeg ville tage nogle hviledage hvor kroppen slapper lidt af

Anmeld

16. juli 2013

esioul

Hej piger

Kan fortælle at vi skal i behandling og der har jeg fået bud på jeg kun må gå og cykle. Så det må jo gøre et eller andet tænker jeg

Anmeld

16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

esioul skriver:

Det skader ikke at træne.

Men har hørt at hård motion kan nedsætte fertiliteten. Og 10-12 km om dagen vil jeg nok betragte som ret meget.

Måske jeg ville tage nogle hviledage hvor kroppen slapper lidt af

piss os... vil jo bare ikke tage på i den tid vi prøver.. - kan være det har været årsagen i det snart halve år vi har prøvet:s

Anmeld

16. juli 2013

esioul

piss os... vil jo bare ikke tage på i den tid vi prøver.. - kan være det har været årsagen i det snart halve år vi har prøvet:s

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51262654:for-meget-motion-skader-din-fertilitet.html

Anmeld

16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

esioul skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51262654:for-meget-motion-skader-din-fertilitet.html

thanks!

men min ægløsnings periode er forbi.. og skal have mens her d 28 men tænker bare om det kan have en påvirkning.. hvis baby har sat sig fast :s.. og man så træner .

Anmeld

16. juli 2013

esioul

thanks!

men min ægløsnings periode er forbi.. og skal have mens her d 28 men tænker bare om det kan have en påvirkning.. hvis baby har sat sig fast :s.. og man så træner .

i følge den klinik vi går på kan det. De siger der skal ro til, men at gå og cykle ture er ok

Anmeld

16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

esioul skriver:

i følge den klinik vi går på kan det. De siger der skal ro til, men at gå og cykle ture er ok

må lige holde den lidt i ro :i tak for svar for mig selV!

Anmeld

16. juli 2013

esioul

må lige holde den lidt i ro :i tak for svar for mig selV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.