Frusteret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juli 2009

Bom

Hej alle i dejlige tøser...

Ja nu har vi så prøvet i 10 måneder på at lave en lille guldklump, men det vil ikke rigtig lykkedes, og nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind..
Går tit og tænker på om vi nogensinde får børn... Og det gør mig bare så ked af det..
Ved godt at der er nogle som har prøvet MEGET længere tid end os, men jeg sys nu stadig væk at vi har prøvet LÆNGE..

Så mit spørgsmål er, hvad i andre har gjort for at det lykkedes...?? Jeg går pt til zoneterapi, og bruger ÆL test og så er der gang i soveværelset ca hver anden dag...
Men ja, er ved at være godt frusteret...

Håber der er nogle som har nogle gode råd..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

4xGreve

Mini-Terp skriver:

Hej alle i dejlige tøser...

Ja nu har vi så prøvet i 10 måneder på at lave en lille guldklump, men det vil ikke rigtig lykkedes, og nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind..
Går tit og tænker på om vi nogensinde får børn... Og det gør mig bare så ked af det..
Ved godt at der er nogle som har prøvet MEGET længere tid end os, men jeg sys nu stadig væk at vi har prøvet LÆNGE..

Så mit spørgsmål er, hvad i andre har gjort for at det lykkedes...?? Jeg går pt til zoneterapi, og bruger ÆL test og så er der gang i soveværelset ca hver anden dag...
Men ja, er ved at være godt frusteret...

Håber der er nogle som har nogle gode råd..??

kan ikke give dig nogen gode råd men vil lige sende dig mine varmeste tanker, og knus og håber på jeres vegne at det snart vil komme...

Knus Stina

Anmeld

11. juli 2009

Findusinde

Øv øv. kan sagtens følge dig.. Vi havde også prøvet i omkring 9-10 mrd og jeg havde indstillet mig på at vi skulle til samtale ved læge osv når der var gået et år.. Jeg har haft noget øget forhorning i slimhinderne "dernede" og er overvægtig og ryger.. Så var ret sikker på at vi ikke kunne selv..

Jeg forsøgte mig også med ægløsningsteste, men fandt aldrig en dag hvor jeg havde det..

Men i nov blev vi enige om at få en hund.. Selvfølgelig fordi at vi havde snakket en del om det, da vi flyttede i hus, men også fordi at vi kunne få lidt andet at gå op i, hvis du forstår hvad jeg mener.. Og hunden fik vi i starten af nov, og 2 mrd senere var jeg gravid..

Så for os hjalp det at tænke på noget andet..

Knus og mange gange held og lykke! Det skal nok lykkes!

Anmeld

11. juli 2009

Bom

Hvor er i søde...

Findusinde: Jeg sys bare det er svært og finde noget, som får mine tanker væk fra vores projekt baby, det skal siges at vi bor på en lille gård med en masse dyr, hvor der er nok og rive i... Men selv om jeg går ude ved dem, så tænker jeg stadig på det..
Og her i mandags, hvor jeg var rigtig trist, tænkte jeg, at der skulle ske noget i min hverdag, så jeg begyndte og male vores stue, men da jeg var godt igang med og male, ja, så faldt tankerne jo på hvad farve børneværelset skulle ha....  Så ja, så var jeg jo lige vidt...

Anmeld

11. juli 2009

Isabels-mor

Hej
Vi prøvede i over et år og det var først da vi holdte op med at prøve og tænke på at det lykkes.. før det havde vi fået taget en masse prøver for a se om der var noget "galt" med en af os, men ingen ting viste de..
Hvor lang tid siden er det du er holdet op med at bruge p-pillen, hvis du brugt den? For det kan have noget a gøre med det ikke helt er ude af de system, var det min læge sagde
Held og lykke 

Anmeld

11. juli 2009

Honningblomst

Åh, stakkels dig...kan sagtens f'ølge dig....da jeg og min første mand prøvede at få barn gik vi til læge og blev undersøgt efter et lille år...inden da havde vi prøvet zoneterapi og naturpiller....men intet virkede og det viste sig at have en naturlig gruind efter lægen sendte os til videre undersøgelser.
Ja, man skal være tålmodig....meeeen føler man selv der er noget galt, så synes jeg faktisk man skal se og komme videre i systemet...håber I har en forstående læge.
Knus og held og lykke...
Eva.

Anmeld

12. juli 2009

Bom

Eva skriver:

Åh, stakkels dig...kan sagtens f'ølge dig....da jeg og min første mand prøvede at få barn gik vi til læge og blev undersøgt efter et lille år...inden da havde vi prøvet zoneterapi og naturpiller....men intet virkede og det viste sig at have en naturlig gruind efter lægen sendte os til videre undersøgelser.
Ja, man skal være tålmodig....meeeen føler man selv der er noget galt, så synes jeg faktisk man skal se og komme videre i systemet...håber I har en forstående læge.
Knus og held og lykke...
Eva.

Hvordan lykkedes det dig og blive gravid?? Hvad var grunden til at du ikke var blevet gravid??

Jeg har også overvejet og spørge lægen om hun kan hjælpe os næste gang jeg skal derned med mit astma, men sys på en måde at det er lidt flovt, da jeg jo kun er 21 år.. Man byder jo ikke mene der var noget galt med en så ung.. Eller er det bare mig??

Tak tak søde..
Knus

Anmeld

12. juli 2009

Bom

Mandal skriver:

Hej
Vi prøvede i over et år og det var først da vi holdte op med at prøve og tænke på at det lykkes.. før det havde vi fået taget en masse prøver for a se om der var noget "galt" med en af os, men ingen ting viste de..
Hvor lang tid siden er det du er holdet op med at bruge p-pillen, hvis du brugt den? For det kan have noget a gøre med det ikke helt er ude af de system, var det min læge sagde
Held og lykke 

stoppede med p-piller i august sidste år..

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Hvordan lykkedes det dig og blive gravid?? Hvad var grunden til at du ikke var blevet gravid??

Jeg har også overvejet og spørge lægen om hun kan hjælpe os næste gang jeg skal derned med mit astma, men sys på en måde at det er lidt flovt, da jeg jo kun er 21 år.. Man byder jo ikke mene der var noget galt med en så ung.. Eller er det bare mig??

Tak tak søde..
Knus

Det var da så lidt-smiler-

jamen med os var det min mand der var steril, så det var jo en lidt voldsom udmelding at få 20-21 år gammel...min mand var dog 10 år ældre. Men altså, jeg var kun 20 år da jeg var nede og tale med lægen og kom igennem nogle undersøgelser, blandt andet sådfan en røntgen kontrast undersøgelse...
Du skal da ikke synes det er flovt...hvis du havde ventet 10 år og ikke kunne blive gravid havde du jo bare taget til lægen og det kunne jo være det var det samme problem som du har nu...tror dog ikke der er noget, men altså, er du usikker, så skal du blive tjekket og der er jo gået noget tid.
Sig I har prøvet over et år, for så mener jeg at de er ret villige til at tjekke en...og tålmodighed eller ej, så er det jo forskelligt hvor længe man bare ønsker at vente...jeg ville ikke mere efter et år og så var der jo en grund til det ikke lykkedes..
Held og lykke...og husk du er kunden i læge-butikken og ALT hvad du føler er altså ok, også selvom andre synes du er ung, for ung, skal vente, har god tid osv osv osv...kun  du ved hvad der er rigtigt for dig..
Stort kram..
Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.