hvordan skal man blive enige? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Morigen

Hvad med at i aftaler at børnene får den ene af jers efternavn og den andens mellemnavn.  og så syntes jeg ideen med listen hvor i skriver 2 x 10 navne på hver, det kan jo være der er nogle gentagelser på begge lister  og så kigge hinandens lister igennem og se om der ikke kan findes et kompromis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Gittemor09

min kæreste og jeg gjorde sådan at vi hver skrev hver 10 pigenavne, og hver 10 drengenavne...

så fik jeg hans forslag, og han mine...

og delte dem op i ja - nej - og måske bunker...

o.s.v. indtil vi stod med et navn til hvert køn

Anmeld

16. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

jeg skriver lige ano da jeg ikke ser nogen grund til min familie kan finde ud af hvem jeg er...

MEN sagen er jeg venter tvillinger med en jeg ikke er sammen med, og ikke har i sinde af finde sammen med, jeg er i uge 30 nu, og fandt desværre først ud af jeg var gravid i uge 13, så derfor havde jeg ikke ngoet valg...

børnenes far har dog valgt at han vil tage ansvar..

men hvad med navne?

vi kan simpelthen ikke blive enige -.- jeg er til specielle navne og han er til traditionelle?

børnene skal bo ved mig, men vil jo gerne vi får det bedste samarbejde, da vi er rigtig gode venner, og det gælder self også ved navne....

hvordan kan man blive enige uden at bo sammen ?

Hvorfor skal I være enige? Det er dig der er gravid og han har valgt at tage ansvar -dog uden at i er sammen som par.
Derfor synes jeg bestemt at du skal vælge ud fra hvad DU vil kalde dine børn, selvfølgelig kan du da tage hans forslag til dig og lytte på dem.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Hvorfor skal I være enige? Det er dig der er gravid og han har valgt at tage ansvar -dog uden at i er sammen som par.
Derfor synes jeg bestemt at du skal vælge ud fra hvad DU vil kalde dine børn, selvfølgelig kan du da tage hans forslag til dig og lytte på dem.

grunden til at jeg siger vi skal være enige, er at det jo også er hans børn....

vi er rigtig gode venner nu, og det vil jeg self også gerne holde ved lige... så ser ingen grund til at skulle begynde at lave strid mellem os

Anmeld

16. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

vi er rigtig gode venner nu, og det vil jeg self også gerne holde ved lige... så ser ingen grund til at skulle begynde at lave strid mellem os

Det kan da forhåbenligt heller ikke blive en strid, det er jo kun navne.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Det kan da forhåbenligt heller ikke blive en strid, det er jo kun navne.

er jo ikke til at vide..

men vi vil begge helelre at vi er enige om det

Anmeld

16. juli 2013

Pigent

Hvad med i begge skriver en liste med de navne i kan lide også mødes en dag og kigger dem igennem. Hvis der så er nogen i er enig om så kan skrive dem ned på en fælles liste

Anmeld

16. juli 2013

BabyMus

Anonym skriver:

jeg skriver lige ano da jeg ikke ser nogen grund til min familie kan finde ud af hvem jeg er...

MEN sagen er jeg venter tvillinger med en jeg ikke er sammen med, og ikke har i sinde af finde sammen med, jeg er i uge 30 nu, og fandt desværre først ud af jeg var gravid i uge 13, så derfor havde jeg ikke ngoet valg...

børnenes far har dog valgt at han vil tage ansvar..

men hvad med navne?

vi kan simpelthen ikke blive enige -.- jeg er til specielle navne og han er til traditionelle?

børnene skal bo ved mig, men vil jo gerne vi får det bedste samarbejde, da vi er rigtig gode venner, og det gælder self også ved navne....

hvordan kan man blive enige uden at bo sammen ?

Jeg læste dette blogindlæg. Måske en måde at gøre det på? (omend det lyder lidt omfattende.)

http://www.minkusinemaria.dk/2013/06/Hvad-skal-barnet-hedde-babynavne-godkendte-fornavne-gode-navne-brnenavne.html

Anmeld

16. juli 2013

Malene76

Jeg læste dette blogindlæg. Måske en måde at gøre det på? (omend det lyder lidt omfattende.)

http://www.minkusinemaria.dk/2013/06/Hvad-skal-barnet-hedde-babynavne-godkendte-fornavne-gode-navne-brnenavne.html

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine højlydt da jeg landede inde hvor hun blogger om hvad barnet IKKE skal hedde.   

Kh Malene

Anmeld

16. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

Det var en sund indstilling at have.. er lige præcis også hans børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.