Så frustreret.. Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
1 synes godt om
16. juli 2013

Sujan

Min søde ellers så glade datter, har skreget siden jeg hentede hende i dagpleje i går.. Hun har udslet over hele kroppen og i hovedet. Ligner varmeknopper..

Hun er 15 mdr. Og har ikke været sådan før.

Er bare godt træt og hun er så ked.. Og kan ikke trøste hende, for hun er nærmest gal. Skubber mig væk og er helt hysterisk.
Hun spiser og drikker fint.,, havde feber fredag og lørdag..

Er bare så dårlig til det med at kontakte lægen når jeg ikke helt ved hvad det er der gør hun er sådan... For så kan de ikke stille noget op alligevel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg tænker at hvis hun skriger, så kan det måske være noget nældefeber, det klør nemlig helt afsindigt..

Og hvis hun stadig er igang med at skrige så syntes jeg da klart du skal kontakte lægen, for så har hun måske ondt et sted?

Anmeld

16. juli 2013

Sujan

Mom skriver:

Jeg tænker at hvis hun skriger, så kan det måske være noget nældefeber, det klør nemlig helt afsindigt..

Og hvis hun stadig er igang med at skrige så syntes jeg da klart du skal kontakte lægen, for så har hun måske ondt et sted?

Ja må også prøve at ringe tror jeg...
Hun klør sig ikke rigtig..

Men samtidig er hun også ved at få kindtænder.. Kan det være dem det driller sådan.. Synes bare det er voldsomt

Anmeld

16. juli 2013

Jenny12

3-dages feber?

Anmeld

16. juli 2013

Lilje82

Ja, jeg tænkte også om det kunne være 3-dages feber, men ved ikke om de udslæt bør klø. Jeg ville tage kontakt til lægen.

Anmeld

16. juli 2013

Sujan

Lægen sagde jeg bare skulle afventer et par dage og se og så bare give penodil...

Anmeld

16. juli 2013

l.kjoeller

Sujan skriver:

Min søde ellers så glade datter, har skreget siden jeg hentede hende i dagpleje i går.. Hun har udslet over hele kroppen og i hovedet. Ligner varmeknopper..

Hun er 15 mdr. Og har ikke været sådan før.

Er bare godt træt og hun er så ked.. Og kan ikke trøste hende, for hun er nærmest gal. Skubber mig væk og er helt hysterisk.
Hun spiser og drikker fint.,, havde feber fredag og lørdag..

Er bare så dårlig til det med at kontakte lægen når jeg ikke helt ved hvad det er der gør hun er sådan... For så kan de ikke stille noget op alligevel...

kontakt ham. lyder som en allergisk reaktion men uanset skal det undersøges så det kan behandles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.