Hvis mig dine fotografbilleder med kant...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
4 synes godt om
15. juli 2013

Miss BananaHammock

Vi har lige booket tid hos en fotograf til et par billeder af guldklumpen, samt et familiebillede.

Jeg er overhovedet ikke til de normale opstillinger, slet ikke til familiebilledet. Vil gerne undgå trip trap træsko, og vil gerne være forberedt med et par ideer, så søger jeres hjælp.

Please vis mig jeres billeder, der er lidt anderledes end normen. Gerne både hvor børnene er alene og hvor det er familien. Så lover jeg at dele vores færdige resultat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Miss BananaHammock

Miss BananaHammock skriver:

Vi har lige booket tid hos en fotograf til et par billeder af guldklumpen, samt et familiebillede.

Jeg er overhovedet ikke til de normale opstillinger, slet ikke til familiebilledet. Vil gerne undgå trip trap træsko, og vil gerne være forberedt med et par ideer, så søger jeres hjælp.

Please vis mig jeres billeder, der er lidt anderledes end normen. Gerne både hvor børnene er alene og hvor det er familien. Så lover jeg at dele vores færdige resultat

Flot stavefejl - Vis ikke Hvis

Anmeld

16. juli 2013

Miss BananaHammock

Slet ingen?

Anmeld

16. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Mine er ikke opstillede, for børnene nægtede at samarbejde både med hinanden og fotografen, som ellers gjorde et virkelig godt forsøg. Troede det var gået helt galt og besøget havde været spildt. Men der kom faktisk nogle ret gode  Der er også nogle hvor de ser sure ud, og vender helt omvendt på stolen, og nogle hvor de kommer til att smile når de vil se sure ud osv. Haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2013

Michala

Jeg vil da gerne vise vores, da jeg selvfølgelig selv er ret stolte af dem. Vi fik taget dem af Martin&Louise, som ellers gør det mest i bryllups- og boudoir sessions. Men resultatet var over al forventning:

http://www.martinoglouiseblog.com/familie/solskinds-dag-i-dyrhaven/

Du må lige copy/paste, da jeg ikke lige har styr på at lave det til et direkte link

Anmeld

16. juli 2013

Miss BananaHammock

sommerbarn<3 skriver:

Mine er ikke opstillede, for børnene nægtede at samarbejde både med hinanden og fotografen, som ellers gjorde et virkelig godt forsøg. Troede det var gået helt galt og besøget havde været spildt. Men der kom faktisk nogle ret gode  Der er også nogle hvor de ser sure ud, og vender helt omvendt på stolen, og nogle hvor de kommer til att smile når de vil se sure ud osv. Haha

Super gode billeder! Ja man kan ikke altid få dem til det man gerne vil

Anmeld

16. juli 2013

Miss BananaHammock

Michala skriver:

Jeg vil da gerne vise vores, da jeg selvfølgelig selv er ret stolte af dem. Vi fik taget dem af Martin&Louise, som ellers gør det mest i bryllups- og boudoir sessions. Men resultatet var over al forventning:

http://www.martinoglouiseblog.com/familie/solskinds-dag-i-dyrhaven/

Du må lige copy/paste, da jeg ikke lige har styr på at lave det til et direkte link

Vildt gode billeder!! Tak for inspirationen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.