Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal nok lade være med at blande mig mere..
ville såmænd bare understrege at Dutte ikke var den eneste der undrede sig.. Og undre mig stadig over hun fare i flint over intet... Hilsen fidusinden som fra nu holder sig langt væk fra denne tråd....
Diana... skriver:ahh kan det ikke være lige meget. nu har det kørt så godt så længe så lad hende dog bare spørge om det samme 1000 gange og i kan vel bare lade være med at svare.For at svar på dit spørgsmål så fik jeg det i uge 18 og jeg havet så meget fra start til jeg fødte at jeg måtte skifte amme indlæg flere gange om dagen og sove på håndklæde.
Findusinde skriver: Jeg skal nok lade være med at blande mig mere.. ville såmænd bare understrege at Dutte ikke var den eneste der undrede sig.. Og undre mig stadig over hun fare i flint over intet... Hilsen fidusinden som fra nu holder sig langt væk fra denne tråd....
M.Stryhn skriver:kan godt forstå du undre dig, og det skal man også have lov til, men man behøver måske ikke give udtryk for det
stinapigen92 skriver:har nemlig såååå meget!! ammer du??
jeg tog et "amme kursus" under min graviditet... på det tidspunkt havde jeg ikke bemærket at der skulle være noget mælk.... men det er der hvis man "malker" det ud... jeg fik den forklaring at fra ca. midten af graviditeten er der råmælk i brysterne, og hvis barnet skulle blive født for tidligt ville mælken på det givne tidspunkt passe perfekt til barnet... så mælken ændrer sig altså hele vejen :0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128