Hej

Jeg går og er lidt i tvivl om det er mig der bare er pylret eller ej.
Sidste søn dag blev min søn stukket 3 steder af en myg. I panden, på skuldren og på skulderbladet.
Mandag morgen var det 3 små myggestik som ikke så ud til st genere synderligt. Onsdag lignede det han havde fået et horn i panden, men det kløede forsat ikke de 2 andre var fortsat små men kløede lidt og jeg smurte med kløestillende salve.
Igår var de tørrede ind og hævelsen var helt væk. I morges var det i panden helt hævetog rødt igen og endnu større og til middag var det på skuldren hævet og rødt igen og også endnu større end før også. Det i panden var blevet guligt i miden og rødt og hævet ude i kanten.
Det på skuldren en her til aften også blevet gulligt i midten og myggestikket på skuldrebladet er nu også blevet stort rødt og hævet(også større end før).
Han klager over at de klør igen og kan ikke lade vær med at synes det hele er meget underligt.
Nogen der har prøvet noget lign eller kan hev godt tillade mig og ringe til lægen i morgen hvis det bliver ved, eller jeg bare for pylret?
Prøvet at vedhæfte et billed af det i panden, Doger kvaliteten ringe da det er med blitz.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld