Øv for en oplevelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg var i dag ude og gå med min mor og vores to hunde.
Min mors hund, der er importeret gadehund fra Polen, er meget usikker på andre hunde, hvorfor hun gør ad dem.
Der er intet aggressivt over hende, men det kan virke voldsomt.

Jeg går en smule foran min mor rundt om et hjørne og der møder vi en anden hund. Min mor trækker hendes hund til sig og hun når ikke hen til den anden hund.

Den anden hunds ejer bliver meget aggressiv og begynder at råbe og skrige ad min mor. Da min mor er hørehæmmet, kan hun ikke høre hvad han siger og jeg svarer ham derfor.
Jeg siger at han skal tage det roligt, at der ikke skete noget og at jeg godt kan forstå han blev forskrækket.
Så råber han at næste gang han ser min mors hund, så kvæler han den, tramper den i hovedet eller slipper hans egen, så den bider min mors ihjel.

Jeg fortæller det til min mor, som går hen for at snakke med ham.
Han sviner min mor til på det groveste og flere mennesker står og kigger.

Det var virkelig ubehageligt og nu frygter jeg for min mors sikkerhed, når hun lufter hundene :-(

Puha skulle lige have skrevet det ned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Sijac

Anonym skriver:

Jeg var i dag ude og gå med min mor og vores to hunde.
Min mors hund, der er importeret gadehund fra Polen, er meget usikker på andre hunde, hvorfor hun gør ad dem.
Der er intet aggressivt over hende, men det kan virke voldsomt.

Jeg går en smule foran min mor rundt om et hjørne og der møder vi en anden hund. Min mor trækker hendes hund til sig og hun når ikke hen til den anden hund.

Den anden hunds ejer bliver meget aggressiv og begynder at råbe og skrige ad min mor. Da min mor er hørehæmmet, kan hun ikke høre hvad han siger og jeg svarer ham derfor.
Jeg siger at han skal tage det roligt, at der ikke skete noget og at jeg godt kan forstå han blev forskrækket.
Så råber han at næste gang han ser min mors hund, så kvæler han den, tramper den i hovedet eller slipper hans egen, så den bider min mors ihjel.

Jeg fortæller det til min mor, som går hen for at snakke med ham.
Han sviner min mor til på det groveste og flere mennesker står og kigger.

Det var virkelig ubehageligt og nu frygter jeg for min mors sikkerhed, når hun lufter hundene :-(

Puha skulle lige have skrevet det ned...

Hvis du oprigtigt er bekymret og bange, ville jeg måske overveje at melde det til politiet. Jeg ville da blive mega bange for, at sådan en fjols ville sparke til hunden eller andet hvis jeg mødte ham.

Og så skal din mor lige have et med på vejen, sikke da er ovenud fantastisk menneske at tage en polsk gadehund

Anmeld

15. juli 2013

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Hvis du oprigtigt er bekymret og bange, ville jeg måske overveje at melde det til politiet. Jeg ville da blive mega bange for, at sådan en fjols ville sparke til hunden eller andet hvis jeg mødte ham.

Og så skal din mor lige have et med på vejen, sikke da er ovenud fantastisk menneske at tage en polsk gadehund

Jeg har godt overvejet det, men så længe det ikke var min mor han truede, så gør de ikke noget.
Men tænk hvis de mødes igen, de bor trods alt lige op ad hinanden.

Han sagde at "hans dame" også havde mødt min mor og havde sagt, at hunden var sindssyg.
Det er så trist, at blive dømt på den måde :-(

Hun er en fantastisk hund, men det er er problem med hendes adfærd over for andre hunde også fordi hun er schæfer og så virker det bare voldsommere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.