Gider nogen hjælpe mig ang stel til Emmaljunga??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2013

cecilie1984

Jeg har en Emmaljunga barnevogn på uniq stellet og har egentlig mere eller mindre fortrudt jeg købte med det stel. Hvis jeg skulle købe ny barnevogn havde jeg ikke købt det stel. Men kan godt lide bremsen og selvfølgelig de punkter frie dæk...

Mit stel er 1 år gammelt, og har nu fået mulighed for at bytte til et alm stel på 1 ½ år, bytte + 500 kr til mig.

Men nøj hvor er jeg bare i tvivl......Er så bange for jeg fortryder.

Hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

lycly

Hvis du godt kan lide bremsen og hjulene hvorfor er det så at du vil have et andet stel??

Anmeld

15. juli 2013

cecilie1984

LuLy skriver:

Hvis du godt kan lide bremsen og hjulene hvorfor er det så at du vil have et andet stel??

Synes Uniq stellet er meget hårdt at køre med også synes jeg det knirker meget til trods for man smører det. Det er slet ikke blød i det som en barnevogn plejer at være. 

Anmeld

15. juli 2013

Kamulla

jeg gad ikke have unique stellet... havde det alm stel på min... tror ikke du fortryder.. du kan købe punkterfrie dæk til den alm vogn også.. tror jeg k'øbte nogle odder eller trille som passede på

Anmeld

15. juli 2013

cecilie1984

Kamulla skriver:

jeg gad ikke have unique stellet... havde det alm stel på min... tror ikke du fortryder.. du kan købe punkterfrie dæk til den alm vogn også.. tror jeg k'øbte nogle odder eller trille som passede på

Men hvad med bremsen den dur da ik til punkterfrie dæk på alm stel

Anmeld

15. juli 2013

Kamulla

cecilie1984 skriver:

Men hvad med bremsen den dur da ik til punkterfrie dæk på alm stel

jo da... bremsen er jo de dimser man skubber i spænd på dækket ellers sørg for at have nogle ekstra dæk liggende... dem kan man finde til billige penge på DBA... så man ikke står med røven i postkassen hvis den punkterer (havde en der syntes det var sjovt at dække hele gaden med knappenåle der vendte opad... = 4 meget punkteret dæk... det var røv.. ellers er stellet altså meget bedre end Unique... 

Anmeld

15. juli 2013

cecilie1984

Kamulla skriver:

jo da... bremsen er jo de dimser man skubber i spænd på dækket ellers sørg for at have nogle ekstra dæk liggende... dem kan man finde til billige penge på DBA... så man ikke står med røven i postkassen hvis den punkterer (havde en der syntes det var sjovt at dække hele gaden med knappenåle der vendte opad... = 4 meget punkteret dæk... det var røv.. ellers er stellet altså meget bedre end Unique... 

har du ik et billede af din med de dæk?? 

Anmeld

15. juli 2013

Kamulla

cecilie1984 skriver:

har du ik et billede af din med de dæk?? 

nej desværre... min søn er 5 år... og næsten det første års billeder gik tabt da min skod computer havde fejl på harddisken og slettede sig selv igen og igen... men prøv at snakke med dem i f.eks i babysam..

Anmeld

15. juli 2013

cecilie1984

Kamulla skriver:

nej desværre... min søn er 5 år... og næsten det første års billeder gik tabt da min skod computer havde fejl på harddisken og slettede sig selv igen og igen... men prøv at snakke med dem i f.eks i babysam..

ej hvor ærgeligt for dig

Anmeld

15. juli 2013

Kamulla

cecilie1984 skriver:

ej hvor ærgeligt for dig

ja det er jeg rigtig ked af... har kun dem jeg nåede at uploade .. og dem min familie tog... men det er rigtig træls og trist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.