lus og frisør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.653 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2013

Fru Hansen

hej 

min datter havde lus i sidste uge. hun er blevet behandlet to gange siden og er fri for lus. men der er stadig døde luseæg i hendes hår, de sidder jo fast. Vil en frisør mon klippe hende? 

vi står og skal til rund fødselsdag og sørme om ikke pigebarnet har klippet sig selv i dag. så nu er det tiltrængt med et snarligt frisør besøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Team Putte

Fru Hansen skriver:

hej 

min datter havde lus i sidste uge. hun er blevet behandlet to gange siden og er fri for lus. men der er stadig døde luseæg i hendes hår, de sidder jo fast. Vil en frisør mon klippe hende? 

vi står og skal til rund fødselsdag og sørme om ikke pigebarnet har klippet sig selv i dag. så nu er det tiltrængt med et snarligt frisør besøg

Det er jeg ret sikker på de vil luseæg sidder jo fast på håret rigtig længe.. Men spørg dem når du alligevel bestiller tid

Anmeld

15. juli 2013

Moma

Hos de frisører jeg kender, vil de IKKE klippe, hvis der er luseæg i. 

Anmeld

15. juli 2013

kbm1

jeg er selv frisør og ville godt klippe da de jo netop sidder i længe!! men ingen levende lus så kæm lige efter inden for at sikre jer der ingen er..

de fleste frisører har noget til at sterilisere deres grej.. så det kan de gøre bagefter

men sig det til frisøren inden så det ikke bliver en dårlig oplevelse.. hvis hun nu ikke vil!! husk de oplever det jo tit.. så det på ingen måde pinligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.