er tre af mine "huller" på mystisk vis forsvundet

Kommer jo fra Forsvarets tandlæger, men de må ikke lave ting på mig længere da jeg ikke kan udsendes nu.
Derfor kom jeg til min gamle tandlæge og fik grundig gennemgang med billeder osv osv.
Intet mindre end 5 huller fandt han, og lavede derefter et overslag med en pris på ca 5800 kr for det hele.
Sad og blev helt mærkelig indvendig, for det er jo mange huller og mange penge. Ikke mindst huller for Forsvarets tandlæger jo på en eller anden måde havde overset, eller også havde de bare udviklet sig pænt stærkt siden sidste besøg, hvad ved jeg.
Fortalte min tandlæge jeg havde fået lavet 2 rodbehandlinger inden for 15 mrs tid og havde haft mange besøg hos tandlægen så jeg egentligt lige havde brug for en tandlæge fri periode

At jeg nok skulle få lavet 2 af de kristiske huller og det fik jeg så gjort. Så holdt jeg en pause på 2 mdr ca og valgte at skifte tandlæge til mine børns tandlæge.
Der lavede jeg så en tid for at få lavet det sidste kritiske hul i dag.....
Et hul der ikke kan findes

Hverken på billederne eller når han tjekker og dobbelt tjekker.
Og de 2 andre indre huller kan han sørme heller ikke finde overhovedet, hverken på billederne eller ved eftersyn selv om han roder og graver og stikker.Manden er IKKE nyuddannet, men alm 40-50 årig, så det er ikke fordi han ikke ved hvad han snakker om

Men jeg synes personligt det er ret bekymrende at få af vide man har fem huller, får lavet de to af dem, og ved anden tandlæge er de restrende 3 huller altså i mellemtiden forsvundet af sig selv?????
Handler det om at tjene penge på folk, dårlige tandlæger eller hvad pokker skal man lige tro her??