Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, var jeg så lykkelig, og kunne ikke vente med at fortælle min bedste veninde igennem 15 år det ..
Jeg havde for et års tid inden flyttet fra samme by som hun boede i, og tilbage til min hjemby.
Hun bor stadig i den by, sammen med hendes kæreste som hun også flyttede sammen med da jeg stadig var i byen.
Jeg syntes vi snakkede fint sammen efter jeg flyttede, vi snakkede hver uge om alt imellem himmel og jord, men så desværre ikke hinanden så ofte mere pga arbejde, uddannelse osv.
Da jeg så ville fortælle hende den glædelige nyhed, startede jeg ud med at skrive hvad hun lavede osv, og inden jeg fik skrevet noget om det til hende, havde jeg fået en sms, hvori, det stod, at vi var vokset fra hinanden, og at hun ikke kunne se noget venskab i fremtiden med mig.
Det føltes som et ordentligt los i maven, efter 15 år, pludselig, en dag siger hun at vi ikke har noget venskab mere.
Vi har altid haft hinanden, og stort set ikke andre end os og familie, selvf. også kærester osv ..
Weekenden forinden havde hun inviteret mig over, men jeg havde på daværende tidspunkt, ikke en krone på lommen, og kunne ikke komme afsted.
Jeg ville høre, om der er andre der ar prøvet lidt ala det samme? .. Det gør, for at sige det mildt, stadig så forbandet ondt indeni mig, selvom det ikke vare længe før det er et år siden. Jeg drømmer ofte om at vi finder ud af tingene og bliver veninder igen, jeg tror det gør så ondt, fordi jeg aldrig, selvom jeg har forsøgt, ar fået en forklaring på hvad der gjorde hun følte sådan ..
Men nu vil jeg bare så gerne "videre", det gør for ondt nu .. ar i eventuelt nogle forslag? Undskyld det blev lidt langt ..
Knus, den knuste ..
Anmeld