fremkalde billeder på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. juli 2013

Elling <3<3

Jeg skal have fremkladt nogle billeder, og overvejer at gøre det på nettet.

Kan i ikke anbefale et godt sted at gøre det? Hvor kvaliteten er god, og det er nemt at finde ud af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Nea85

Elling <3<3 skriver:

Jeg skal have fremkladt nogle billeder, og overvejer at gøre det på nettet.

Kan i ikke anbefale et godt sted at gøre det? Hvor kvaliteten er god, og det er nemt at finde ud af..

Jeg fik fremkaldt en masse billeder sidste sommer hos foto.com. Jeg kan ikke lige huske hvor mange og hvad det kostede, men jeg var rigtig godt tilfreds, og det var ikke ret dyrt

Anmeld

15. juli 2013

Michala

Jeg har brugt pixum.dk de sidste år og er godt tilfreds. De har tit tilbud, men kører fast med billede-pakker, hvos du får fremkaldt f.eks 100 billeder inkl. porto til en fast og billig pris.

Anmeld

15. juli 2013

Mettefpigen

Jeg plejer også at bruge pixum :-) har altid været tilfreds, både med billeder og andre ting :-)

Anmeld

16. juli 2013

LHS

Jeg bruger myphotobook.dk. Er fuldt ud tilfreds med dette og har billederne efetr 2 dage

Anmeld

16. juli 2013

MHB

Jeg bestiller altid fra elgiganten og henter dem selv i den nærmeste elgigantenbutik :-) 

Anmeld

16. juli 2013

Morigen

Jeg bruger photobox og smartphoto

Anmeld

16. juli 2013

lycly

Pixum Nemt og rimelig billigt faktisk - og kvaliteten er rigtig god, selv hvis man skal printe billeder taget med iphone

Anmeld

16. juli 2013

Nessie

Jeg bruger også Pixum, og har aldrig haft noget at klage over 

Anmeld

16. juli 2013

Købmagerkonen

Jeg har også brugt pixum, og jeg mener man får en eller anden startrabat når man opretter sig som bruger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.