Nicoline 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
10 svar
3 synes godt om
15. juli 2013

Juliekp

Idag er det 6 mdr siden Mikkel og jeg fik den skønneste lille pige  Hold nu fast hvor tiden suser afsted og hvor er der sket meget! Hun er en rigtig lille diva (ligner sin mor) med krudt i røven, hun ELSKER mad og så er hun bare en rigtig charme-bøf!

Hun er stadig en lille en af slagsen, 6,5 kg og 65 cm men med sine 2,1 kg og 47 cm dagen efter fødsel, er hun jo kommet godt efter det. 

Først et billede 8 dage efter fødsel og så et fra idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Idag er det 6 mdr siden Mikkel og jeg fik den skønneste lille pige  Hold nu fast hvor tiden suser afsted og hvor er der sket meget! Hun er en rigtig lille diva (ligner sin mor) med krudt i røven, hun ELSKER mad og så er hun bare en rigtig charme-bøf!

Hun er stadig en lille en af slagsen, 6,5 kg og 65 cm men med sine 2,1 kg og 47 cm dagen efter fødsel, er hun jo kommet godt efter det. 

Ih, hvor er hun bare dejlig  Man kan næsten se på de løftede øjenbryn at der er diva i hende Hun bliver vidst en heartbreaker, når hun bliver ældre  Smukke pige! 

Anmeld

15. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Ih, hvor er hun bare dejlig  Man kan næsten se på de løftede øjenbryn at der er diva i hende Hun bliver vidst en heartbreaker, når hun bliver ældre  Smukke pige! 

Tusind tak søde  Ja man kan næsten forestille sig hende sige "mor fjern det kamera"  Men elsker det! Til tider.... Andre gange kan det godt være en smule irriterende. 

Hun får da allerede smeltet en masse voksne mænds hjerter oppe i fitness world, så hvem ved hehe 

Anmeld

15. juli 2013

M (:

Juliekp skriver:

Hold nu k*ft, hvor er hun bare ALT for lækker! Ej, fik da helt kriller i maven.. 

Sikke en fin vægt - og en tredobling er da super godt på 6 mdr.!   Well done mor og Nicoline! 

Anmeld

15. juli 2013

Lykke:)

Åååh hvor er hun bare sød!

Anmeld

15. juli 2013

Juliekp

M (: skriver:

Hold nu k*ft, hvor er hun bare ALT for lækker! Ej, fik da helt kriller i maven.. 

Sikke en fin vægt - og en tredobling er da super godt på 6 mdr.!   Well done mor og Nicoline! 

Århhh tusind tak  

Ja er også rigtig stolt, selvom hun ikke tager så meget på, men det vigtigste er at hun er inden for normalen Hun er bare min lille "tyksak".

Anmeld

15. juli 2013

M (:

Juliekp skriver:

Århhh tusind tak  

Ja er også rigtig stolt, selvom hun ikke tager så meget på, men det vigtigste er at hun er inden for normalen Hun er bare min lille "tyksak".

Hihi, og hvis hun har samme størrelse som Hjalte, så er hun da en rigtig lille lækkerbidsken (:

Anmeld

15. juli 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

iiih hun er så fin

Anmeld

15. juli 2013

Juliekp

Lykke:) skriver:

Åååh hvor er hun bare sød!

Tusind tak  Synes jeg nemlig også

Anmeld

15. juli 2013

Juliekp

M (: skriver:

Hihi, og hvis hun har samme størrelse som Hjalte, så er hun da en rigtig lille lækkerbidsken (:

Det kan jeg kun give dig ret i hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.