Total mini teenager. ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
6 synes godt om
15. juli 2013

MyLove E

Det er lige præcis hvad vi har til at bo her hjemme!!!! 2 år og har sin helt egen vilje!!!! Men han kan heller ikke helt selv finde ud af hvad det er han vil. Så det er fuldstændig som en teenagere

Her til morgen var det helt galt. Da han skulle i bad kunne han ikke li vand ( han ELSKER vand) Nå men fik ham i bad, så kunne han ikke li at komme ud igen
Da han skulle ha tøj kunne han ikke li sin body eller nogen af det 15 andre der var i skabet, bukser nej dem kunne vi heller ikke li.
Tænkt havregryn mælk og rosiner ja det kunne han sørme heller ikke li Så ville han cykel på sin nye cykel hen til dp men han kunne heller ikke li sin cykelhjelm.
Så det endte med vi gik. Det eneste han kunne li var sut og abe....

Hold nu op en morgen. ..
Er der andre små teenagere der ude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Chraz

Tauf skriver:

Det er lige præcis hvad vi har til at bo her hjemme!!!! 2 år og har sin helt egen vilje!!!! Men han kan heller ikke helt selv finde ud af hvad det er han vil. Så det er fuldstændig som en teenagere

Her til morgen var det helt galt. Da han skulle i bad kunne han ikke li vand ( han ELSKER vand) Nå men fik ham i bad, så kunne han ikke li at komme ud igen
Da han skulle ha tøj kunne han ikke li sin body eller nogen af det 15 andre der var i skabet, bukser nej dem kunne vi heller ikke li.
Tænkt havregryn mælk og rosiner ja det kunne han sørme heller ikke li Så ville han cykel på sin nye cykel hen til dp men han kunne heller ikke li sin cykelhjelm.
Så det endte med vi gik. Det eneste han kunne li var sut og abe....

Hold nu op en morgen. ..
Er der andre små teenagere der ude?

Jeg har 2 mini teenagere på 3 og 6 og puha jeg gruer når de rent faktisk bliver teenagere  

Min store pige kommer tit med den der: Ej hallo mor.

Mens begge piger skifter tøj 15 gange om dagen og derefter smider tøjet på gulvet fremfor at lægge det på plads. Og Hvis de liiiige kan snige sig i mors makeup er det bare super. Jeg tror jeg får rigeligt at se til når de bliver større 

Anmeld

15. juli 2013

MyLove E

Chraz skriver:

Jeg har 2 mini teenagere på 3 og 6 og puha jeg gruer når de rent faktisk bliver teenagere  

Min store pige kommer tit med den der: Ej hallo mor.

Mens begge piger skifter tøj 15 gange om dagen og derefter smider tøjet på gulvet fremfor at lægge det på plads. Og Hvis de liiiige kan snige sig i mors makeup er det bare super. Jeg tror jeg får rigeligt at se til når de bliver større 

Puha. .. Ja frygter også den dag han bliver rigtig teenager.

Elias går hele tiden og siger sådan rigtig provokerende Nej Mor....

Anmeld

15. juli 2013

Chraz

Tauf skriver:

Puha. .. Ja frygter også den dag han bliver rigtig teenager.

Elias går hele tiden og siger sådan rigtig provokerende Nej Mor....

hehe min store pige er rigtig blevet rap i munden efter hun er kommet i fritter. Hun har rigtig tit den der Ej come on mor attitude så man liiiiiiiige tæller til 10 et par gange

De er sq herlige 

Anmeld

15. juli 2013

MyLove E

Chraz skriver:

hehe min store pige er rigtig blevet rap i munden efter hun er kommet i fritter. Hun har rigtig tit den der Ej come on mor attitude så man liiiiiiiige tæller til 10 et par gange

De er sq herlige 

Uhh ja Tælle til 10 den bliver brugt flittigt her hjemme. Der går ikke længe før Elias kan tælle til ti:-D

De er skønne. Men uhhhh også ....... en gang imellem ( tit lige pt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.