Ville det være for underligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville det være for underligt ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.217 visninger
11 svar
5 synes godt om
14. juli 2013

morethanperfect

Hej piger ..

Jeg har altid eeelsket digte , og tanker der bare er skrevet ned , og for nogle år tilbage , fandt jeg tilfældigvis min mors digte på vores gamle loft .. ( Hun døde i 1995 )

Har siddet og overvejet at lave en blog med nogle af dem på , eller ville det være for underligt ??
Vil bare gerne dele med andre , da jeg simpelthen syns de er så gode .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg har altid eeelsket digte , og tanker der bare er skrevet ned , og for nogle år tilbage , fandt jeg tilfældigvis min mors digte på vores gamle loft .. ( Hun døde i 1995 )

Har siddet og overvejet at lave en blog med nogle af dem på , eller ville det være for underligt ??

Synes jeg sagtens du kan! 

Du ville vel gøre det fordi du er stolt af hende og vil ære hende? ville hun selv være stolt af sine digte, og ville det være i hendes ånd at dele dem med andre?

hmm synes egentlig bare du skal følge dit hjerte. Og måske spørge evt søskende til råds  

Anmeld

14. juli 2013

morethanperfect

sommerbarn<3 skriver:

Synes jeg sagtens du kan! 

Du ville vel gøre det fordi du er stolt af hende og vil ære hende? ville hun selv være stolt af sine digte, og ville det være i hendes ånd at dele dem med andre?

hmm synes egentlig bare du skal følge dit hjerte. Og måske spørge evt søskende til råds  

Ja det er jeg ..

Syns de fleste er rigtig gode .. 

Min søster ville være helt ligeglad ved jeg .. Tror jeg egentlig også mine halvbrødre ville være ..

De er ældre end mig , og kendte hende lidt bedre end jeg , og har sagt nogle , ikke så pæne ting , om hende .. Så de ville nok være ligeglade .. 

Syns bare bestemt andre skal have muligheden for at læse dem 

Anmeld

14. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
morethanperfect skriver:

Ja det er jeg ..

Syns de fleste er rigtig gode .. 

Min søster ville være helt ligeglad ved jeg .. Tror jeg egentlig også mine halvbrødre ville være ..

De er ældre end mig , og kendte hende lidt bedre end jeg , og har sagt nogle , ikke så pæne ting , om hende .. Så de ville nok være ligeglade .. 

Syns bare bestemt andre skal have muligheden for at læse dem 

Så synes jeg da bare du skal gøre det 

Anmeld

14. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker også at du ska spørge din/ hendes familie til råds først. Feks din far og mormor osv. 

Men syntes da det ville være en fin tank, hvis de andre også sage ok for det!! Vh stine

Anmeld

14. juli 2013

morethanperfect

StineW79 skriver:

Jeg tænker også at du ska spørge din/ hendes familie til råds først. Feks din far og mormor osv. 

Men syntes da det ville være en fin tank, hvis de andre også sage ok for det!! Vh stine

Der er ingen tilbage fra hendes familie overhovedet .. Så det ville blive lidt svært ... Heheh .

Anmeld

14. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
morethanperfect skriver:

Der er ingen tilbage fra hendes familie overhovedet .. Så det ville blive lidt svært ... Heheh .

Ja så er det jo bare at kaste sig ud i det, hvis det er! Vh stine

Anmeld

15. juli 2013

Clisolka

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Det synes jeg sagtens du kan gøre 

Anmeld

19. juli 2013

Ciss

Jeg synes, det er en fin tanke - det eneste er, at det sikkert er smart, at du klarerer det med den nærmeste familie, før du begynder. Der kan være stærke følelser i det for andre også.

Anmeld

20. juli 2013

morethanperfect

Ciss skriver:

Jeg synes, det er en fin tanke - det eneste er, at det sikkert er smart, at du klarerer det med den nærmeste familie, før du begynder. Der kan være stærke følelser i det for andre også.

Der er ik rigtig nogle fra min familie der har noget tilovers for hende , desværre , så de er mere eller mindre ligeglade .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.