Hej er ny herind.Er den her positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

er ikke vores navne ivl

Det er jo heller ikke det vigtige, det er den lille spirre i maven der er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg kan se to streger så ja vil sige den er positiv

vil lige nævne at jeg også havde lidt kvaler med at fortælle min storesøster at hun skulle være moster da jeg ved hun ikke har så nemt ved at blive gravid, men det havde jeg heller ikke og det tog os 2 1/2 år at blive gravide. og da jeg fortalte hende det blev hun ovenud lykkelig og glæder sig stadig hver dag over at skulle være moster. så det behøver ikke at være så skræmmende at skulle fortælle det til en søskende, er sikker på hun nok skal blive glad på jeres vegne.

og stort tillykke

Tak.Nej sandt nok.Men hun mener,jeg skal vente til, jeg er 25 år.

Da hun selv var 25 da hun fik nummer 1. Udd og arbejde lidt år første.

Anmeld

14. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Tak.Nej sandt nok.Men hun mener,jeg skal vente til, jeg er 25 år.

Da hun selv var 25 da hun fik nummer 1. Udd og arbejde lidt år første.

Ak okay ja så det lidt anderledes kan jeg nok se.
Men du behøver ikke gøre som din søster , alder er blot et tal og lyder til i har jeres bagland i orden og tænkt det hele godt igennem. Det er trods alt jeres lille spire som er vigtigste for jer så kan det være lidt ligemeget hvordan hun tager det. når først den lille kommer kan hun ikke være andet end glad

Anmeld

14. juli 2013

M (:

Mine søster er her ind derfor anonyme.

Vi har kun prøve i 2-3 mdr nu af blive gravide.Min store søster har prøve af få nummer 2 i ca 3 år nu uden held.Øsnker ikke af gør hende ked.Men tro jeg hun bliver meget.

Lidt om os. Jeg er 19 år og Brian er 24.

Vi har været sammen, siden jeg var 14,5 år.

Min udd slutte i juni i år.Brian er udd advokat.

Igen børn inu. Men bor i eje hus i køge, som Brian har arve,da hans far døde sidste år..Han har pyha sin mor inu men de har ikke været sammen i 10 år ca.

Men nu til mit ? er den her positiv.

Hilsen

Ditte.

ps Brian og Ditte er bare kodenavn og udd

Tillykke med de to  l l , og velkommen til baby.dk 

Anmeld

14. juli 2013

Snevejr84

Stort tillykke

Anmeld

15. juli 2013

Camilla <3

Tillykke og velkommen til 

Anmeld

15. juli 2013

Anonym trådstarter

15. juli 2013

AMtrier

Anonym skriver:

Mine søster er her ind derfor anonyme.

Vi har kun prøve i 2-3 mdr nu af blive gravide.Min store søster har prøve af få nummer 2 i ca 3 år nu uden held.Øsnker ikke af gør hende ked.Men tro jeg hun bliver meget.

Lidt om os. Jeg er 19 år og Brian er 24.

Vi har været sammen, siden jeg var 14,5 år.

Min udd slutte i juni i år.Brian er udd advokat.

Igen børn inu. Men bor i eje hus i køge, som Brian har arve,da hans far døde sidste år..Han har pyha sin mor inu men de har ikke været sammen i 10 år ca.

Men nu til mit ? er den her positiv.

Hilsen

Ditte.

ps Brian og Ditte er bare kodenavn og udd

Hej
Tillykke med de to streger og den lille spirre !!

Jeg kan godt forstå at det er svært med din søster, men måske du skulle vende den om og fortælle hende som den første
Min mand og jeg fik at vide at vi ikke kunne få børn og måtte starte i fertillitetsbehandling efter lang tid forgæves forsøg. Min brors kone blev så gravid ved et uheld. Jeg hørte det bare ikke fra dem men fra min far jeg følte de skjulte det for mig og det gjorde mig meget ked af det. Jeg fik så lov at komme med til første skanning og det gjorde lidt at jeg glemte det fordi jeg følte jeg kunne være lidt med på sidelinjen hvis du forstår. Så selvom det gør ondt at andre bare bliver gravide på stribe er det ikke en hjælp at "beskytte" den sårbare

Bare et lille råd fra mig

Held og lykke med det hele

Kram

Anmeld

15. juli 2013

pcoramt

Stort tillykke! Jeg kan godt forstå du har lidt kvaler i forhold til din søster, men det skal jo ikke sætte en stopper for jeres lykke  

Anmeld

15. juli 2013

Anonym8827

Tillykke held og lykke med spirren i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.