Første gangs bilist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2013

bobbles

Har et spørgsmål. Har kigget lidt på en fiat panda fra 2004 af den koster 18000 kr. med 2x 900 kr om året( grøn afgift). Nogen der ved hvad det ca vil koste mig om året for både det forsikring? jeg har gf forsikring.. Håber at nogen kan svare mig på hvad det er om året.. Og er 27 hvis det hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

mth1987

bobbles skriver:

Har et spørgsmål. Har kigget lidt på en fiat panda fra 2004 af den koster 18000 kr. med 2x 900 kr om året( grøn afgift). Nogen der ved hvad det ca vil koste mig om året for både det forsikring? jeg har gf forsikring.. Håber at nogen kan svare mig på hvad det er om året.. Og er 27 hvis det hjælper

Ring til dem i morgen og hør hvad de kan give af tilbud

Anmeld

14. juli 2013

Karina84

Du kan beregne paa deres hjemmeside, men ja ring og hør dem ad. Du faar ogsaa rabat alt efter hvor mange forsikringer du har hos dem i forvejen. Hos GF falder den ogsaa hver d.1/1

Anmeld

14. juli 2013

pcoramt

bobbles skriver:

Det kommer især an på hvor du kommer fra og hvor stor motoren er.. Men ring og få et tilbud

Anmeld

14. juli 2013

bobbles

Karina84 skriver:

Du kan beregne paa deres hjemmeside, men ja ring og hør dem ad. Du faar ogsaa rabat alt efter hvor mange forsikringer du har hos dem i forvejen. Hos GF falder den ogsaa hver d.1/1

betaler i forvejen 2694 kr i inbo der er os pludselig skade og elektronik med i. pludselig skade er hvis børnene ødelægger noget. den betaler vi hvert år den 1.8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.