Min kat er blevet ramt af en bil :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.065 visninger
28 svar
21 synes godt om
14. juli 2013

Swerg

Min 1-årige kat som jeg har plejet siden hun var 5 uger er været ramt af en bil Idag  

hun halter, bløder ud af tissekonen og piber...

hvad skal jeg gøre lige nu?!? 

Hun spiser godt, men hvæser og gemmer sig. Hun er selvfølgelig lukket inde og skal til dyrlægen imorgen ... åh nej...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor skrækkeligt

Jeg ville ikke vente med at tage til dyrlægen - medmindre det selvfølgelig er aftalt med dyrlægen?

God bedring til din kat

Anmeld

14. juli 2013

mth1987

Elias2010<3 skriver:

Min 1-årige kat som jeg har plejet siden hun var 5 uger er været ramt af en bil Idag  

Hun spiser godt, men hvæser og gemmer sig. Hun er selvfølgelig lukket inde og skal til dyrlægen imorgen ... åh nej...

Øv stakkels lille missekat  

der er nok ikk meget at stille op før hun kommer til Dyrelæge... Hvis hun havde haft et sår uden på ku du ha renset det. Men hvis det er indvendig er der nok ikk så meget at stille op for dig.. Det er typisk det er i weekenden de ska komme til skade sørg for væske og ro til hende og så krydser jeg fingre for det ikk er noget slemt ... Høre gerne Update 

Anmeld

14. juli 2013

S.Maria

Åh nej hvor synd. Kan i ikke komme til dyrlægen idag? Den har helt sikkert smerter når den både halter, bløder indvendig fra og piber. 

Anmeld

14. juli 2013

mpr

Jeg ville ringe til akut dyrelægen (de har altid åbent)... Hvis hun er blevet ramt af en bil kan der være knogler der er brækket, indre blødninger osv. Og hvis det er virkelig slemt ville du også få skæld ud af dyrelægen for først at bringe hende ind i morgen  

Anmeld

14. juli 2013

MorDk

Åh nej stakkels ....

Jeg håber altså du har taget afsted med hende idag!

Anmeld

14. juli 2013

Laulund87

Jeg ville tage hende til dyrlæge lige nu

Anmeld

14. juli 2013

Charles og Maria

Afsted til dyrlægen og det kan ik gå for hurtigt 

Anmeld

14. juli 2013

esioul

Elias2010<3 skriver:

VAGTDYRLÆGEN!!!

Anmeld

14. juli 2013

Swerg

Jeg har såmænd snakket med dyrlægen..

Han mente at det kunne vente til imorgen da det ikke fosser ud. Det er Minimalt . Ja det er blod, men ikke så hun forbløder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.