Til jer som har to børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

Lise

Begge mine blev lavet i første forsøg

Den første gang havde jeg smidt p-pillerne tre måneder forinden, men bevidst undgået at blive gravid i mellemtiden, og anden gang smed jeg dem, ventede på første mens som kom den dag den skulle, og så forsøgte vi, og så blev jeg gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

gonefishing

Elias2010<3 skriver:

Søger nogen som blev gravid i første hug med barn nummer 1.. Hvor lang tid tog det med nummer 2?? 

Høre også gerne fra andre

Med begge børn, tog det 3-4 måneder EFTER p-pille stop

Anmeld

14. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Elias2010<3 skriver:

Søger nogen som blev gravid i første hug med barn nummer 1.. Hvor lang tid tog det med nummer 2?? 

Første måned alle tre gange. Sidste gang på uforklarlig vis, da vi var meget omhyggelige med kondom. 

Anmeld

15. juli 2013

Monski

Elias2010<3 skriver:

Blev gravid med Anthon da jeg var på p-piller, her anden gang blev jeg gravid i første forsøg, men mistede i uge 8. Blev gravid lige bagefter igen (altså også i første forsøg) og er nu 13+4

Anmeld

15. juli 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Blev gravid i første forsøg begge gange.

Anmeld

15. juli 2013

Møn-Mor

Min dreng Viktor på 1,5 år blev lavet i anden cyklus efter p-pille-stop og lillebrøster, som ligger i maven nu, er lavet ligeledes i anden cyklus efter p-pille-stop - der bliver 22 måneder i mellem dem, når baby kommer til verden :-)

Anmeld

15. juli 2013

Holbæktrunten

Noah blev til lige efter p pillestop, dvs nåede ikke at få en alm mens. Er nu i uge 29 med lillesøster, undfanget i 2 cyklus, men vidste at der ingen lagen gymnastik var ved æl i første cyklus, såååh :0)

Anmeld

16. juli 2013

Xolia

Elias2010<3 skriver:

1. barn (knap 10 år siden - jeg var 23) kom efter stop med "Nuva-ring" - nåede ikke at få min mens en eneste gang.

2. gang (godt 8 år siden - jeg var 25) kom efter ca. 2-4 x mens.

3. gang (nu - jeg var 32 da jeg blev gravid) kom efter 1 mens.

Alle gange har jeg brugt Nuva-ring som prævention ;-)

Anmeld

16. juli 2013

MariaKyedDK

Elias2010<3 skriver:

jeg blev gravid lige med det samme med nummer 1  Men nummer 2 tog 3½ år at lave, og er nu i uge 34+6  

Anmeld

16. juli 2013

annec

Elias2010<3 skriver:

1 barn i første hug, og andet barn i første hug :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.