Jeres erfaringer med graviditettest bliver positiv efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
22 svar
7 synes godt om
14. juli 2013

Charles og Maria

Hej allesammen..  

Jeg vil høre jer om hvordan man skal forholde sig til en graviditets test Bosnien bliver positiv efter tid..  ? Jeg folk foretaget en ma for ca en måned siden idag og ik set skyggen af mens endnu...   Har i været gravide men først ku aflæse efter tid 

Det er billed af Testen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Maja88

Charles og Maria skriver:

Hej allesammen..  

Jeg vil høre jer om hvordan man skal forholde sig til en graviditets test Bosnien bliver positiv efter tid..  ? Jeg folk foretaget en ma for ca en måned siden idag og ik set skyggen af mens endnu...   Har i været gravide men først ku aflæse efter tid 

Det er billed af Testen 

Min erfaring er positiv efter tid= ikke gravid

Anmeld

14. juli 2013

Swerg

Hej allesammen..  

Det er billed af Testen 

Tillader mig lige at svare

jeg har ikke oplevet at få en så positiv test efter tid, men krydser fingre for jer

Anmeld

14. juli 2013

1990h

Hej allesammen..  

Det er billed af Testen 

Hvor lang tid gik der og kan du eventuelt tage en ny?

Anmeld

14. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er stadig negativ,når stregen er kommet efter tid,det har ikke ændret sig,siden du spurgte sidst. 

Anmeld

14. juli 2013

Charles og Maria

Tager en ny Imorgen tidlig..   Men testen kan jo tydeligvis spore hcg kroppen når der kommer 2 streger 

Anmeld

14. juli 2013

...,

Mor_til_2_unger skriver:

Den er stadig negativ,når stregen er kommet efter tid,det har ikke ændret sig,siden du spurgte sidst. 

Det var da en lidt tarvelig måde at skrive på.. Vi kender vel alle at håbe inderligt på 2 streger

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Tager en ny Imorgen tidlig..   Men testen kan jo tydeligvis spore hcg kroppen når der kommer 2 streger 

Desværre jo, er fordi testen reagerer kemisk derfor kan man ikke regne med det

Men krydser for at den er der

Anmeld

14. juli 2013

Maja88

Hvorfor har du altid et andet svar end hvad vi svarer... vi er ikke læger..

så mener du at du har bestemt dig for den er positiv, så afsted til lægen og få enblodprøve.. det er det nest sikre svar

Anmeld

14. juli 2013

Snevejr84

Skriv lige pæn, hvem herinde har eller håber ikke på en positiv test. Jeg håber du får en positiv test sener på ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.