Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores ligger på to hylder på badeværelset. Dem der ikke kunne være der, valgte jeg at klippe i stykker og bruge som Engangsklude
Vi har sådan en her
LuLy skriver: Vores ligger på en hylde vi har oppe under loftet i soveværelset. Jeg gider nemlig heller ikke bruge skabsplads på det og vi har intet badeværelse
Vores ligger på en hylde vi har oppe under loftet i soveværelset. Jeg gider nemlig heller ikke bruge skabsplads på det og vi har intet badeværelse
Aalborg_Pigen skriver: Vi har sådan en her
malenemusen skriver: Er bare alt for nysgerrig - men har ikke noget badeværelse ????
Er bare alt for nysgerrig - men har ikke noget badeværelse ????
hannetheis skriver: hvad opbevarer i håndklæder i.lige nu fylder vores næsten et helt klædeskab, og den plads kunne jeg godt bruge på noget andet.hvad gør i.kom gerne med billeder
hvad opbevarer i håndklæder i.lige nu fylder vores næsten et helt klædeskab, og den plads kunne jeg godt bruge på noget andet.hvad gør i.kom gerne med billeder
Vi har et meget stort skab i soveværelset og vi bruger en hylde til håndklæder, da vi ikke kan have dem på badeværelset.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128