Løft efter kejsersnit . Hva kan der ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. juli 2013

lounika

Er der nogle der ved noget om hva der kan ske hvis man løfter efter kejsersnit? De siger på sygehuset at 4-6 uger må du kun løfte baby og lift .. Nu det 14 dage siden jeg fik lille manden ud .. Men det begynder at være super svært at undgå at løfte noget .. Både vare ved indkøb og den store dreng på 2 som jo stadi er lille og vil op til sin mor ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

maria_wlt

Efter mit eget KS løftede jeg småting, men IKKE min søn som var 16 mdr på det tidspunkt. Det er desværre alt for mange kg på en gang.

Jeg ville nok give det et par uger mere inden jeg ville løfte et helt barn

Det der kan ske er simpelthen at hele såret springer..

Anmeld

14. juli 2013

Studerendemor

lounika skriver:

Er der nogle der ved noget om hva der kan ske hvis man løfter efter kejsersnit? De siger på sygehuset at 4-6 uger må du kun løfte baby og lift .. Nu det 14 dage siden jeg fik lille manden ud .. Men det begynder at være super svært at undgå at løfte noget .. Både vare ved indkøb og den store dreng på 2 som jo stadi er lille og vil op til sin mor ..

Såret kan springe op. Det gjorde mit, og det bliver arret ikke kønnere af...

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Som de andre siger kan såret springe op, men ikke kun det udvendige men og indeni, og kan give problemer i livmoderen eller i din muskulatur som kan blive svækket, og man kan bla i den forbindelse risikere mavebrok

Anmeld

14. juli 2013

lycly

Såret i livmoderen kan springe op og det er ikke bare sindssygt smertefuldt men også farligt fordi man så bløder indvendigt.
Jeg synes også det var svært her anden gang at jeg intet måtte løfte især med en datter på 2 år. Men min kæreste måtte bare hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.