hvad skal jeg servere til frokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.994 visninger
8 svar
2 synes godt om
14. juli 2013

LLN

Jeg skal finde på noget lækkert nemt og mættende til frokost i morgen. Vi får hjælp af noget familie til at fælde noget i haven, så kom gerne med forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Menne

LLN skriver:

Jeg skal finde på noget lækkert nemt og mættende til frokost i morgen. Vi får hjælp af noget familie til at fælde noget i haven, så kom gerne med forslag.

Lav en stor æggekage med bacon, tomater og purløg og server et godt brød til.. Det er nemt og lækkert 

Anmeld

14. juli 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

LLN skriver:

"Lav selv smørrebrød"

Køb lidt sild, laks, æg, rejer, frikadeller og noget andet godt pålæg ind så folk kan lave de rugbrødsmadder de har lyst til.

Kh
Mette

Anmeld

14. juli 2013

LLN

Mette Jørgensen - Mammashop skriver:

"Lav selv smørrebrød"

Køb lidt sild, laks, æg, rejer, frikadeller og noget andet godt pålæg ind så folk kan lave de rugbrødsmadder de har lyst til.

Kh
Mette

Tak for forslaget, men tror det bliver noget lunt, da vi ikke selv bruger så meget pålæg.

Anmeld

14. juli 2013

LLN

Menne skriver:

Lav en stor æggekage med bacon, tomater og purløg og server et godt brød til.. Det er nemt og lækkert 

Det var en god ide, det vil jeg overveje.

Anmeld

14. juli 2013

Trouble

Mexicanske nathos med kylling, smeltet cheddar ost og guacamole.... yummi ! Det kan jeg i hvert faldt blive maet af, evt. med nogle friske groentsager

Ellers er mexicanske pandekager heller ikke vaerst. Det er bare at lave noget koedsous, skraelde nogle groentsager og opvarme burrito broedet.

Saa kan folk selv tage for sig

Husk ost!!

Anmeld

14. juli 2013

LLN

Trouble skriver:

Mexicanske nathos med kylling, smeltet cheddar ost og guacamole.... yummi ! Det kan jeg i hvert faldt blive maet af, evt. med nogle friske groentsager

Ellers er mexicanske pandekager heller ikke vaerst. Det er bare at lave noget koedsous, skraelde nogle groentsager og opvarme burrito broedet.

Saa kan folk selv tage for sig

Husk ost!!

tak for svar - tænker lidt endnu.

Anmeld

14. juli 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hjemmelavet pizza eller pizzasnegle
Byg selv burger
Pitabrød med div. slags fyld
Biksemad
Krydret tomatsuppe med bacondrys og suppehorn
Lasagne med salat og flute
Forskellige tærter
Pirogger

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

15. juli 2013

Trouble

Chrizta skriver:

Hjemmelavet pizza eller pizzasnegle
Byg selv burger
Pitabrød med div. slags fyld
Biksemad
Krydret tomatsuppe med bacondrys og suppehorn
Lasagne med salat og flute
Forskellige tærter
Pirogger

orv ja du mindede mig lige om pizza snegle med pesto og kylling  mmhhh bliver helt sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.