savner frihed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
1 synes godt om
14. juli 2013

Anonym trådstarter

Det er ikke fordi jeg ikke elsker mine unger, for det gør jeg. Men er godt nok kørt død og træt lige nu. Den ældste har en måneds ferie og halvdelen er gået. Den yngste på tre måneder er ammebarn, spiser hyppigt og er inde i en periode hvor han sover mega dårligt.

Når den lille endelig sover er den store, som kun sover til middag, vågen og omvendt. Og så er der alt det huslige. Og amninger om natten.

Lige nu, lige i dag, savner jeg frihed. En pause. 1,5 døgn helt for mig selv, også uden kæresten. Bare mig. Uden krav, forventninger, at skulle være på, underholde, trøste, made...

Min kæreste er ikke typen der lige siger "jeg tager lige den store ud en tur". Jeg kan være heldig at overbevise ham, men det sker sjældent. Men var det samme da den store var lille og var på flaske. Han tilbød aldrig at trille en tur så jeg kunne få en pause. Aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

lycly

Synes du skal sige ligeud til din kæreste at du simpelthen har brug for en pause! For jeg kan sagtens følge dig. Jeg ammer ikke og min kæreste har flere gange af sig selv taget vores søn med ud og så har jeg været alene hjemme. Det er virkelig vigtigt at få de pauser når og hvis man har brug for det. For at bevare humør og overskud

Anmeld

14. juli 2013

Carina:-)

Så må du få ,snakket  med din kæreste så I kan få afstemt forventninger.

Nogen mænd er supergode til at være på banen,andre skal skubbes til .

Nogen mødre elsker at være på hele tiden ,og ser helst ikke andre tager over,og andre har brug for et pusterum 

Så fat i kæresten,og bed ham om at komme på banen så du kan få pustet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.