Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have barnedåb 1. september. Vi har denne gang valgt at tage i kirke kl. 9 - og derefter invitere på brunch med alt hvad der dertil hører. Vi bestiller maden udefra.
Derudover skal vi have hjemmelavede jordbærtærter til dessert/kaffe.
Da min store dreng blev døbt bestilte vi en masse lækkert grill-kød ved slagteren og lavede selv tilbehøret. Det var flødekartofler, forskellige salater, brød osv. Samt islagkager til dessert/kaffe.
Vi skal denne gang have helstegt pattegris
annec skriver: Vi er ved at planlægge Williams dåb.. Men vi er så meget usikker på den menu. Så hvad stod jeres menu på, til barnedåb? :-)
Vi er ved at planlægge Williams dåb.. Men vi er så meget usikker på den menu. Så hvad stod jeres menu på, til barnedåb? :-)
Til min søns dåb skal vi have oste pølse bord, dadler m bacon, laksefad m rucola, pesto og hytteost, melon og parmaskinke og hummus m grønt samt oliven tapanade.. Der er forskelligt tilbehør til osten og pølsen ( bestilt udefra). Til dessert skal vi have islagkage og kaffe, the, avec + småkager..
Der er selvfølgelig brød til tapas buffeten :-)
vi bliver ca 35 incl børn og os selv
Ved vores datters dåb holdte vi det i haven med grill så der havde vi købt forskelligt kød og så lavet nogle flødekartofler og diverse salater og brød.
denne gang har vi bestilt buffet ude fra som består af 4 slags stege (gris, kylling og okse), forskelige kartofler, salater, og tærter. Og så sørger vi selv for forret (lakseroulade) og laver selv brød. dessert bliver hjemmelavet kage og muffins
Svenne skriver: Vi skal have barnedåb 1. september. Vi har denne gang valgt at tage i kirke kl. 9 - og derefter invitere på brunch med alt hvad der dertil hører. Vi bestiller maden udefra. Derudover skal vi have hjemmelavede jordbærtærter til dessert/kaffe. Da min store dreng blev døbt bestilte vi en masse lækkert grill-kød ved slagteren og lavede selv tilbehøret. Det var flødekartofler, forskellige salater, brød osv. Samt islagkager til dessert/kaffe.
Uhmm det lyder lækkert
pastry26 skriver: Til min søns dåb skal vi have oste pølse bord, dadler m bacon, laksefad m rucola, pesto og hytteost, melon og parmaskinke og hummus m grønt samt oliven tapanade.. Der er forskelligt tilbehør til osten og pølsen ( bestilt udefra). Til dessert skal vi have islagkage og kaffe, the, avec + småkager.. Der er selvfølgelig brød til tapas buffeten :-) vi bliver ca 35 incl børn og os selv
Uhmmee numme numme namme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128