Dåbsmenu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.515 visninger
15 svar
11 synes godt om
14. juli 2013

annec

Vi er ved at planlægge Williams dåb.. Men vi er så meget usikker på den menu.
Så hvad stod jeres menu på, til barnedåb? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Svenne

Vi skal have barnedåb 1. september. Vi har denne gang valgt at tage i kirke kl. 9 - og derefter invitere på brunch med alt hvad der dertil hører. Vi bestiller maden udefra.

Derudover skal vi have hjemmelavede jordbærtærter til dessert/kaffe.

Da min store dreng blev døbt bestilte vi en masse lækkert grill-kød ved slagteren og lavede selv tilbehøret. Det var flødekartofler, forskellige salater, brød osv. Samt islagkager til dessert/kaffe.

Anmeld

14. juli 2013

Mettefpigen

Jeg lavede buffet: laks, rejer, bruchetta, kartoffelsalat, pastasalat, suppe, frikadeller og bagefter var der frugt, ost og kage :-)

Anmeld

14. juli 2013

Maja88

Vi skal denne gang have helstegt pattegris

Anmeld

14. juli 2013

GUSO

Vi skal holde dåb 11/8 og vi skal have pandekager

Anmeld

14. juli 2013

Monski

annec skriver:

Vi lavede tunmousse til forret og så buffet bagefter.
Til dessert var der lavet nogle forskellige slags kage og frugt
Det fungerede super fint

Anmeld

14. juli 2013

pastry26

Til min søns dåb skal vi have oste pølse bord, dadler m bacon, laksefad m rucola, pesto og hytteost, melon og parmaskinke og hummus m grønt samt oliven tapanade.. Der er forskelligt tilbehør til osten og pølsen ( bestilt udefra). Til dessert skal vi have islagkage og kaffe, the, avec + småkager..

Der er selvfølgelig brød til tapas buffeten :-)

vi bliver ca 35 incl børn og os selv

Anmeld

14. juli 2013

mth1987

annec skriver:

Ved vores datters dåb holdte vi det i haven med grill så der havde vi købt forskelligt kød og så lavet nogle flødekartofler og diverse salater og brød.

denne gang har vi bestilt buffet ude fra som består af 4 slags stege (gris, kylling og okse), forskelige kartofler, salater, og tærter. Og så sørger vi selv for forret (lakseroulade) og laver selv brød. dessert bliver hjemmelavet kage og muffins 

Anmeld

14. juli 2013

Muffin_girl

Svenne skriver:

Vi skal have barnedåb 1. september. Vi har denne gang valgt at tage i kirke kl. 9 - og derefter invitere på brunch med alt hvad der dertil hører. Vi bestiller maden udefra.

Derudover skal vi have hjemmelavede jordbærtærter til dessert/kaffe.

Da min store dreng blev døbt bestilte vi en masse lækkert grill-kød ved slagteren og lavede selv tilbehøret. Det var flødekartofler, forskellige salater, brød osv. Samt islagkager til dessert/kaffe.

Uhmm det lyder lækkert  

Anmeld

14. juli 2013

Muffin_girl

pastry26 skriver:

Til min søns dåb skal vi have oste pølse bord, dadler m bacon, laksefad m rucola, pesto og hytteost, melon og parmaskinke og hummus m grønt samt oliven tapanade.. Der er forskelligt tilbehør til osten og pølsen ( bestilt udefra). Til dessert skal vi have islagkage og kaffe, the, avec + småkager..

Der er selvfølgelig brød til tapas buffeten :-)

vi bliver ca 35 incl børn og os selv

Uhmmee numme numme namme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.