Hjælp og gode råd søges med kyshånd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2013

Mami_Ravn

Hej Alle

Vi er i et lille madproblem herhjemme...

Min kæreste er størst fan af gryderetter og tradtionel kød med sovs og kartofler mad..hvilket jeg for det første synes er SUPER kedeligt og mewst hører sig vinteren til.

Jeg vil gerne spise sundt og varieret,(ikke mindst for babys skyld) hvilket i mine øjne er noget lækkert kød, en spændende salat og noget brød eller fedtfattigt dressing..

Hvordan skal vi mixe og matche disse ønsker med nye og spændende retter..?? 

Kom frisk med gode ideer, så bliver jeg glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Morgensol

Ku i ikke få sovs og kartofler til lækkert kød? Og selvfølgelig med salat og brød også?

Anmeld

14. juli 2013

Mami_Ravn

Bertemor skriver:

Ku i ikke få sovs og kartofler til lækkert kød? Og selvfølgelig med salat og brød også?

Jeg prøver at holde det sådan lidt fedtfattigt og synes det er meget at lave 4 forskellige gange tilbehør, så derfor ville jeg gerne mixe det i evt. nye retter etc

Anmeld

14. juli 2013

Mette M

Mami_Ravn skriver:

Hej Alle

Min kæreste er størst fan af gryderetter og tradtionel kød med sovs og kartofler mad..hvilket jeg for det første synes er SUPER kedeligt og mewst hører sig vinteren til.

Jeg vil gerne spise sundt og varieret,(ikke mindst for babys skyld) hvilket i mine øjne er noget lækkert kød, en spændende salat og noget brød eller fedtfattigt dressing..

Vi får nogle gange en ret med kyllinge tern, squash, forårsløg, lidt vand og en pikant ost.. hertil får vi ris og man kan sagten få salat og brød til.

Anmeld

14. juli 2013

camilla10

Mami_Ravn skriver:

Hej Alle

Vi har samme problem. Her er det den, der laver maden, der bestemmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.