Mangler mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
13 svar
2 synes godt om
14. juli 2013

Kløver

Meget frustreret, en del bøvl med ømhed, menssmerter, småkvalme men ingen menstruation, om 2 dage er det 3 uger siden jeg blev insemineret, så havde jeg været gravid, kunne det ses nu, og test er helt negativ. Hvorfor pokker kan den ikke bare komme, min krop har ikke godt af det her og kan ikke tåle konstant at skulle gå med bind

Frustration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

esioul

Maja84 skriver:

Meget frustreret, en del bøvl med ømhed, menssmerter, småkvalme men ingen menstruation, om 2 dage er det 3 uger siden jeg blev insemineret, så havde jeg været gravid, kunne det ses nu, og test er helt negativ. Hvorfor pokker kan den ikke bare komme, min krop har ikke godt af det her og kan ikke tåle konstant at skulle gå med bind

Frustration

Kan det ikke være at testen ikke reagerer endnu og at du først kan teste senere?

Anmeld

14. juli 2013

Swerg

Maja84 skriver:

Frustration

Skal du ikke ha taget blodprøver. ?

Anmeld

14. juli 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Frustration

??? jeg får da blodprøve og svar på 14-15 dagen???

3 uger?

Anmeld

14. juli 2013

Hullabullabulla

Maja84 skriver:

Frustration

Hormonerne kan sagtens skubbe din cyklus. Fik du crinone ?

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Elias2010<3 skriver:

Skal du ikke ha taget blodprøver. ?

Nej, her laver man selv hjemmetest på 17 dagen

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

3 uger?

Blev insemineret den 25 juni og man tager selv test på 17 dagen efter iui

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Britt88 skriver:

Hormonerne kan sagtens skubbe din cyklus. Fik du crinone ?

Første gang havde jeg selv et æg og vi lavedehjemmerul med pregnyl æl-sprøjte, der fik jeg mens inden testdag og tog så pergotime og fået pregnyl æl sprøjte men normalt ligger min cyklus på 42-44 dage, men så kommer æl også senere hvis den kommer, og har altid fået mens ca de 2 uger efter æl, har nogle gange fået den før, men ikke gået 3 uger så ret træt at konstante symptomer og gener og ved ikke om det er mens på vej eller rester fra behandlingen

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

esioul skriver:

Kan det ikke være at testen ikke reagerer endnu og at du først kan teste senere?

Måske, men efter insemination og æl burde jeg være ca 4+5 nu tror jeg så burde jo kunne teste positivt hvis der er noget, så har mine tvivl

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

3 uger?

Hvordan kan man se hcg bedre i en blodprøve, når de måler, fortæller flere om tallet ligger mellem 300 og 600, burde det så ikke kunne måles i en test som tester fra 25, eller er det fordi koncentrationen er højere i en blodprøve eller hvordan ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.