Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
problemet er jeg havde glemt min oplader i en bil der skulle til maler... UPS typisk mig
men brugte midlertidigt en anden tlf, MEN nu kan jeg ikke få min iphone til at læse simkortet... nogen der har prøvet det????
og hvad gjorde i så?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Har du prøvet at puste derind hvor simkortet skal sidde og pudset simkortet? Ved ikke lige hvad det ellers kan være, har aldrig selv oplevet det.
Har du prøvet at puste derind hvor simkortet skal sidde og pudset simkortet? Ved ikke lige hvad det ellers kan være, har aldrig selv oplevet det.
har jeg ja :/
men kan se den anden telefon jeg har har lavet nogle fine ridser i simkortet... så spørgsmålet er om det er simkrtet der er blevet skadet... :/ prøver og køre ind hvor jeg har købt den og se om de kan hjælpe mandag
DianaRJS skriver: har jeg ja :/ men kan se den anden telefon jeg har har lavet nogle fine ridser i simkortet... så spørgsmålet er om det er simkrtet der er blevet skadet... :/ prøver og køre ind hvor jeg har købt den og se om de kan hjælpe mandag
ellers så prøv at gendanne din iPhone via iTunes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128