Vi vil gerne leje et hus, men der er intet hus.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej alle!

Vi står og er desperate efter at finde et nyt sted at bo, men problemet er at der intet er! - I vores by er der ca 7 huse til leje, men enten er de for dyre eller for små?

så vil høre jer ad; hvad gør vi? Hvordan finder vi et hus vi kan leje? 

Kan man ringe til en ejendomsmægler og spørge om en af de huse de har til salg og der evt er et man kan leje med forkøbsret eller andet?? 

Vi har været skrevet op i bolig selskabet i byen i snart 6 måneder og intet sker & ærligt så vil vi bare gerne væk herfra! 

Hvad kan vi gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej alle!

Vi står og er desperate efter at finde et nyt sted at bo, men problemet er at der intet er! - I vores by er der ca 7 huse til leje, men enten er de for dyre eller for små?

så vil høre jer ad; hvad gør vi? Hvordan finder vi et hus vi kan leje? 

Kan man ringe til en ejendomsmægler og spørge om en af de huse de har til salg og der evt er et man kan leje med forkøbsret eller andet?? 

Vi har været skrevet op i bolig selskabet i byen i snart 6 måneder og intet sker & ærligt så vil vi bare gerne væk herfra! 

Hvad kan vi gøre? 

tror desværre det eneste i kan gøre er at blive ved med at holde øjnene åbne..

jeg står selv i samme situation, dog bor jeg hjemme pt, pga. brand i min gamle lejlighed (ehmhætte der kortsluttede) så blev rigtig bange for at bo deroppe, så flyttede hjem...

men herinde er der bare heller intet.... -.- og min budget ligger endda på 7500 +forbrug, og der er bare intet at komme efter -.-

Anmeld

13. juli 2013

Benjamins'mor

I kan da altid ringe og hører, men skal i så ikke også købe huset?

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

I kan da altid ringe og hører, men skal i så ikke også købe huset?

Ja tænker det skader vel ikke at ringe og høre... man behøver ikke købe det, med forkøbsret har man bare første ret til at købe... ;-) 

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

tror desværre det eneste i kan gøre er at blive ved med at holde øjnene åbne..

jeg står selv i samme situation, dog bor jeg hjemme pt, pga. brand i min gamle lejlighed (ehmhætte der kortsluttede) så blev rigtig bange for at bo deroppe, så flyttede hjem...

men herinde er der bare heller intet.... -.- og min budget ligger endda på 7500 +forbrug, og der er bare intet at komme efter -.-

Nej er bange for det er det vi er nødt til, vil bare så gerne væk snart! 

Årh! Hvor øv, stakkels dig altså! Håber snart du finder noget så du kan få ro på igen.  

Anmeld

13. juli 2013

wamse

Her i byen formidler ejendomsmæglerne masser af lejeboliger. Ud over det, så kan man selv oprette en annonce i lokalaviser fx, hvor man søger efter en bolig 

Jeg skrev mig op i alle boligselskaber og søgte også privat 

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Nej er bange for det er det vi er nødt til, vil bare så gerne væk snart! 

Årh! Hvor øv, stakkels dig altså! Håber snart du finder noget så du kan få ro på igen.  

ja desværre... men håber i finde rnoget

men ja... det der med at blande 2 familie er altså bare ikke guld og grønne skove.. så HÅBER også på der snart kommer noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.