Gravid i uge 34+ og Bon bon land ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.117 visninger
10 svar
8 synes godt om
13. juli 2013

MariaKyedDK

Kære jer på baby.dk  

Imorgen skal vi en familietur til Bon bon land, og vi glæder os, og jeg skal selvfølgelig ikke ud i nogle vilde og voldsomme karuseller osv, men hvad så noget med Bæverrafting osv ? tror i jeg må tage med i den som gravid ? nogengange kommer der nogle '' bump '' ??

andre som har været i bæverrafting som gravid ? Hihi. kom bare lige til at tænke på det! 

Rigtig God weekend til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi var afsted 2 gange sidste sommer hvor jeg var ret gravid :-) Puha, det var varmt. Jeg valgte ikke at prøve noget, bare for en sikkerheds skyld.

Tror godt du vil kunne prøve enkelte ting. Evt. send manden igennem først og høre hvad han synes :-)

Ellers er det jo en god grund til en ekstra is ;-) som kan nydes i ro og fred.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. juli 2013

Benjamins'mor

Der har lige været en debat om netop det i min terminsgruppe. Og de fleste var enige om at man godt kunne prøve det hvis ikke der var et skilt med et kryds over en gravid .

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

MariaKyedDK skriver:

Kære jer på baby.dk  

Imorgen skal vi en familietur til Bon bon land, og vi glæder os, og jeg skal selvfølgelig ikke ud i nogle vilde og voldsomme karuseller osv, men hvad så noget med Bæverrafting osv ? tror i jeg må tage med i den som gravid ? nogengange kommer der nogle '' bump '' ??

andre som har været i bæverrafting som gravid ? Hihi. kom bare lige til at tænke på det! 

Rigtig God weekend til jer 

det PLEJER kun at være de helt vilde rutsjebaner de fraråder gravide at tage.. MEN der er jo altså skiltet rundt i BBL hvilke du må prøve og hvilke du ikke må

og der er jo MANGE der også er egnet til gravide

men der hvor der stå hvor høje børnene skal være plejer der også at stå om man må komme med som gravid....

god tur til jer gid det var mig... der er bare lige langt nok

Anmeld

13. juli 2013

MariaKyedDK

DianaRJS skriver:

det PLEJER kun at være de helt vilde rutsjebaner de fraråder gravide at tage.. MEN der er jo altså skiltet rundt i BBL hvilke du må prøve og hvilke du ikke må

og der er jo MANGE der også er egnet til gravide

men der hvor der stå hvor høje børnene skal være plejer der også at stå om man må komme med som gravid....

god tur til jer gid det var mig... der er bare lige langt nok

når okay , vidste ikke der stod noget om gravide , men godt nok så finder jeg ud af det Imorgen  

Anmeld

13. juli 2013

MariaKyedDK

Benjamins'mor skriver:

Der har lige været en debat om netop det i min terminsgruppe. Og de fleste var enige om at man godt kunne prøve det hvis ikke der var et skilt med et kryds over en gravid .

Super godt anede ikke de havde sådan et skilt, men det er da kanon godt  

Anmeld

13. juli 2013

MariaKyedDK

Chrizta skriver:

Vi var afsted 2 gange sidste sommer hvor jeg var ret gravid :-) Puha, det var varmt. Jeg valgte ikke at prøve noget, bare for en sikkerheds skyld.

Tror godt du vil kunne prøve enkelte ting. Evt. send manden igennem først og høre hvad han synes :-)

Ellers er det jo en god grund til en ekstra is ;-) som kan nydes i ro og fred.

jamen jeg kender alle tingene i bon bon land, og glædede mig til bæverrafting, fordi der er dejligt køligt, og vandet sprøjter lidt, men så kom jeg til at tænke på om der sker noget ved at man lige får nogle '' puf'' som gravid i uge 34  

og ja sikke en masse Is jeg kunne æde  

Anmeld

13. juli 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
MariaKyedDK skriver:

J

jamen jeg kender alle tingene i bon bon land, og glædede mig til bæverrafting, fordi der er dejligt køligt, og vandet sprøjter lidt, men så kom jeg til at tænke på om der sker noget ved at man lige får nogle '' puf'' som gravid i uge 34  

og ja sikke en masse Is jeg kunne æde  

Ja og Slush Ice :-)
Det var mega varmt da vi var afsted og var plaget af kvalm så jeg stod over med at prøve tingene :-)

Vi har årskort så skal derned både uge 30 og 31 og denne gang prøve det hele ;-) Min store pige på 3 år, har hele året sagt at når til sommer skal i bon-land så skal mor med i rutsjebanen for nu er lillesøster kommet ud :-) dejlige unge.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. juli 2013

MariaKyedDK

Chrizta skriver:

Ja og Slush Ice :-)
Det var mega varmt da vi var afsted og var plaget af kvalm så jeg stod over med at prøve tingene :-)

Vi har årskort så skal derned både uge 30 og 31 og denne gang prøve det hele ;-) Min store pige på 3 år, har hele året sagt at når til sommer skal i bon-land så skal mor med i rutsjebanen for nu er lillesøster kommet ud :-) dejlige unge.

årh hvor kært og hun har da helt ret... 

min søn på 6 år synes også at det er ved at være lidt træls at jeg ikke rigtig kan være med til så meget med lillesøster i maven--... 

det er fedt at være gravid ( eller det er fantastisk når de kommer til verden) 

for hold op jeg savner min krop og kunnen 

jeg håber i får nogle dejlige ture til bon bon land sammen 

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

MariaKyedDK skriver:

når okay , vidste ikke der stod noget om gravide , men godt nok så finder jeg ud af det Imorgen  

jo der plejer være sådan et skilt med en overdrevet tyk mave med et kryds over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.