Årh jeg føler mig som en frygtelig mor :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
17 svar
5 synes godt om
13. juli 2013

Anonym trådstarter

Min søn og jeg har lige spist aftensmad, han er 2,5 år og har for nyligt fået sit eget børnebestik med kniv til (sådan en burde da ikke være skarp) han begynder at i trods først at side gurgle mælken imens han drikker, og da han ikke vil stoppe selvom jeg beder ham om det, tager jeg koppen fra ham. Han tager derefter sin gaffel smider den på gulvet, og med kniven begynder han, at slå i bordet, jeg vil derfor tage den fra ham, men han holder fast og ser ikke han har fat i skære enden, så han ender med at få en ordentlig rift i fingeren, kan ikke hvor dybt det er, da det bare bløder og bløder  Han blødte igennem plasteret 2 sek. Efter det kom på. Åh jeg græder næsten 

Nu er farmand kaldt hjem for, at se om vi skal på skadestuen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

baby012

Åh nej dog  

der sker jo uheld, du er ikke en dårlig mor 

Anmeld

13. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Min søn og jeg har lige spist aftensmad, han er 2,5 år og har for nyligt fået sit eget børnebestik med kniv til (sådan en burde da ikke være skarp) han begynder at i trods først at side gurgle mælken imens han drikker, og da han ikke vil stoppe selvom jeg beder ham om det, tager jeg koppen fra ham. Han tager derefter sin gaffel smider den på gulvet, og med kniven begynder han, at slå i bordet, jeg vil derfor tage den fra ham, men han holder fast og ser ikke han har fat i skære enden, så han ender med at få en ordentlig rift i fingeren, kan ikke hvor dybt det er, da det bare bløder og bløder  Han blødte igennem plasteret 2 sek. Efter det kom på. Åh jeg græder næsten 

Nu er farmand kaldt hjem for, at se om vi skal på skadestuen 

Det er uheld og kunne være sket for alle. Du er bestemt ikke en dårlig mor God bedring til din søn.

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Åh nej dog  

der sker jo uheld, du er ikke en dårlig mor 

TakTak, men årh man får det dårligt.

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Det er uheld og kunne være sket for alle. Du er bestemt ikke en dårlig mor God bedring til din søn.

Tak - Men hold nu, man får ondt i maven af sådan noget 

Anmeld

13. juli 2013

Sujan

Ved fødslen får man lige en ordentlig potion dårlig samvittighed med i købet... Alt hvad det gør ondt på vores børn er vores skyld..

Du er ikke en dårlig mor:-) det kan ske. Vi kan ikke være 100 % perfekte hele tiden.
Håber det bare er en lille rift og han snart er klar igen:-)
Lad være at dunk dig selv oven i hovedet... Bare vær der for ham nu:-)

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Ved fødslen får man lige en ordentlig potion dårlig samvittighed med i købet... Alt hvad det gør ondt på vores børn er vores skyld..

Du er ikke en dårlig mor:-) det kan ske. Vi kan ikke være 100 % perfekte hele tiden.
Håber det bare er en lille rift og han snart er klar igen:-)
Lad være at dunk dig selv oven i hovedet... Bare vær der for ham nu:-)

Tak  Såret er renset, og der kommet et nyt plaster på, og han ligger på sofaen. 

Men åh, hvor det giver ondt i maven, at det var min skyld.

Anmeld

13. juli 2013

MorDk

13. juli 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Tak 

Anmeld

13. juli 2013

charlottekri

Det er hvad der kan ske. Og du skal bare tænke på at der i fingeren sidder utroligt mange blodårer, og derfor kan det bløde voldsomt når der går hul på fingrene. 

Der vil ske uheld når man har små børn, og jeg var da selv ude for et af slagsen i går, da jeg havde skåret mikkels kartofler i for store stykker og der pludseligt sad et stykke fast i halsen på ham  Heldigvis havde jeg taget et kursus i førstehjælp så det var hurtigt ude igen, men hold da op hvor skulle jeg tage mig sammen for at holde masken da min datter på 5 så på. Han er snart 9 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.