Stikke sig selv (hormoner)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
10 svar
2 synes godt om
13. juli 2013

Anonym trådstarter

Nu varer det ikke længe før jeg skal i gang med hormonerne.

Hvordan havde du det med at skulle stikke dig selv?

Gjorde du det selv eller fik du manden til det?

Jeg må indrømme det er lidt med blandede følelser her, ved sq ikke om jeg kan gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Mini us

Havde lidt svært ved det de første to gange men derefter kørte det bare. Det er slet slet ikke slemt held og lykke med det

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Mini us skriver:

Havde lidt svært ved det de første to gange men derefter kørte det bare. Det er slet slet ikke slemt held og lykke med det

For et år siden kunne jeg ikke sætte mine ben på et sygehus uden at få hedeture og besvime.

Nu smider jeg bare armen op når der skal tages blodprøver.

MEN det er lidt noget andet selv at sidde med nålen, men jeg er pisse sej hvis jeg gør det

Sygeplejersken sagde jeg skulle nive mig i maveskindet, så ville jeg fokusere på dette og ikke på prikket. Jeg må prøve mig frem.

Og tak

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

Jeg får pergotime som er tabletter, men pregnyl æl sprøjte og der skal man stikke sig, og synes ikke det er et problem, så skulle jeg have hormonsprøjter ville jeg ikke have problemer med det vær dog forsigtig og brug papir når du knækker glas ampullerne

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg får pergotime som er tabletter, men pregnyl æl sprøjte og der skal man stikke sig, og synes ikke det er et problem, så skulle jeg have hormonsprøjter ville jeg ikke have problemer med det vær dog forsigtig og brug papir når du knækker glas ampullerne

Kan godt være jeg fik formuleret det forkert mht til hormoner.

Jeg skal have pergotime, gonal-f (injektion) og så otrivelle (injektion)

Jeg tror også bare jeg gør det når jeg sidder med nålen. Det fører forhåbentlig noget godt med dig

Anmeld

13. juli 2013

camilla10

Anonym skriver:

Jeg må indrømme det er lidt med blandede følelser her, ved sq ikke om jeg kan gøre det

Det er en overvindelse de første par gange. Jeg talte ned og jog nålen ind med det resultat at jeg fik blå mærker fordi jeg var så beslutsom  Siden opdagede jeg at det ikke gjorde ondt og kunne stikke lige så stille. Man kan dog stadig godt få blå mærker, hvor medeicinen går ind.

Så overvind dig selv de første par gange og opdag, at det ikke er et problem. Held og lykke med det hele 

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

Det er en overvindelse de første par gange. Jeg talte ned og jog nålen ind med det resultat at jeg fik blå mærker fordi jeg var så beslutsom  Siden opdagede jeg at det ikke gjorde ondt og kunne stikke lige så stille. Man kan dog stadig godt få blå mærker, hvor medeicinen går ind.

Så overvind dig selv de første par gange og opdag, at det ikke er et problem. Held og lykke med det hele 

Tak for svar.

Ja det vil helt sikkert være nemmest selv at kunne stikke uden at være afhængig af manden skal være hjemme.

Jeg vil gøre det

Anmeld

13. juli 2013

pcoramt

Jeg er nok tudeprinsesse nr. 1 hvad det angår.. Og jeg kunne slet ikke mærke deø! Jeg var så lettet!

Anmeld

13. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Har ingen problemer med nåle eller ligende men det var da lige en grænse der skulle overskrides når man nu skulle til at stikke sig selv.
jeg sørgede for at klemme mavedellen så meget at jeg ikke mærkede stikket og så slap jeg når jeg skulle sprøjte ind og der mærkede jeg intet, og så kørte det bare på rutine derefter

Håber stikkeriet vil bære frugt hos jer

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg er nok tudeprinsesse nr. 1 hvad det angår.. Og jeg kunne slet ikke mærke deø! Jeg var så lettet!

Man skal nok bare lige overskride sin grænse.

Ind i kroppen skal det jo uanset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.