Blepose andre metoder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Sujan

Jeg køber nogle på www.inkobaby.dk
De er ikke lige så gode men virker super fint og meget billigere købte 12 refil og har jo nærmest til 1 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Muffinmus

Alt er relativt,  vi drejer ikke posen hver gang, kun ved lort. Vi bruger måske 2-3 pakker om året. Så jeg synes egentligt ikke det er dyrtdu kan jo tit købe Denmark på tilbud, så koster det dog måske 200 kr om året eller max 300.

Anmeld

13. juli 2013

CaWi

MorDk skriver:

Vi bruger de billigste plastik/skraldeposer. Ved lortebleer smider vi ud med det samme. Tissebleer samler vi lidt sammen...

Vi køber også de billigste, og smider lortebleer ud med det samme, og samler lidt tisbleer sammen
Hvad koster de? 10 kr for 90 poser?

Anmeld

13. juli 2013

MorDk

CAWI skriver:

Vi køber også de billigste, og smider lortebleer ud med det samme, og samler lidt tisbleer sammen
Hvad koster de? 10 kr for 90 poser?

Mellem 10-12 kr. for omkring 90 stk

Anmeld

13. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hehe spurgte om næsten det samme for ikke vildt længe siden...

har helt glemt at opdatere min tråd

der var en der foreslog at bruge frostposer til lugtebleerne og det virker...

er virkelig overrasket over hvor godt det virker.. havde et par dage hvor vi ikke lige fik gået ned med skrald så der lå en lugteble under vasken i omkring 3 dage og der var en bittesmule lugt der kom ud på 3. dagen da vi skulle bære den ned men ellers intet...

Så køb frostposer af den allerbilligste slags i størrelser der passer til bleen kan komme ned i den og så bind knude med det samme bleen er i posen og vupti 3 dage UDEN stank af puha

Anmeld

14. juli 2013

Moma

Nu ved jeg ikke om I bor i hus/lejlighed. Vi puttede dem i alm affaldsposer og smed ud af badeværelsesvinduet, når vi havde skiftet og smed i drn store skraldespand, når vi alligevel gik forbi. 

Måske ikke såanvendeligt, hvis I bor i lejlighed 

Anmeld

17. juli 2013

Lone Jakobsen

jeg er lidt af en genbrugs nørd så jeg bruger alle de poser man køber frugt og grønt i. generelt bruger jeg alle de poser der kan genbruges fra mine indkøb. det være sig brødposer, poser fra tøj, gulerødder osv.

tisseposer gemmer jeg til posen er fyldt, men prutteposer går jeg ud med, med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.