Pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2013

Anonym trådstarter

det er hvad gynækologen sagde jeg har..

har en datter på snart 2 år med min kæreste, og vi vil så gerne have nummer 2. vi har forsøgt i 1 år (perioder hvor vi har prøvet mere end i andre perioder, men vi har ikke brugt beskyttelse siden jeg fødte) 

så nu er vi i gang med en udredning i det private....

jeg er 10 kg overvægtig. har aldrig været overvægtig før, men begyndte at ÆDE i slutningen af graviditeten, og kg er bare ikke røget af siden  

jeg er begyndt på KISS kosten, og har læst og læst og læst, siden jeg fik "diagnosen". 

har brug for nogle erfarringer.... er der nogle der har en lignende historie? hvordan gik det med at få flere børn? evt efter et vægttab? hjalp kiss kosten? fik i brug for hormoner (eller andet medicin) før der var gevinst? trods et vægttab evt? hvilke metoder brugte i til at finde ud af om i havde ægløsning/hvornår i havde/har det? eller er det noget de hjælper med på klinikken??? endte i med insiminition eller andet før i blev gravide? og hvor mange forsøg tog det da?

alle er velkomne til at svarer også selvom i ikke har de store erfarringer ..

jo, og hvad med vitaminer osv, hvad ville være godt at tage ? 

hilsen Isabellasmor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

det er hvad gynækologen sagde jeg har..

har en datter på snart 2 år med min kæreste, og vi vil så gerne have nummer 2. vi har forsøgt i 1 år (perioder hvor vi har prøvet mere end i andre perioder, men vi har ikke brugt beskyttelse siden jeg fødte) 

så nu er vi i gang med en udredning i det private....

jeg er 10 kg overvægtig. har aldrig været overvægtig før, men begyndte at ÆDE i slutningen af graviditeten, og kg er bare ikke røget af siden  

jeg er begyndt på KISS kosten, og har læst og læst og læst, siden jeg fik "diagnosen". 

har brug for nogle erfarringer.... er der nogle der har en lignende historie? hvordan gik det med at få flere børn? evt efter et vægttab? hjalp kiss kosten? fik i brug for hormoner (eller andet medicin) før der var gevinst? trods et vægttab evt? hvilke metoder brugte i til at finde ud af om i havde ægløsning/hvornår i havde/har det? eller er det noget de hjælper med på klinikken??? endte i med insiminition eller andet før i blev gravide? og hvor mange forsøg tog det da?

alle er velkomne til at svarer også selvom i ikke har de store erfarringer ..

jo, og hvad med vitaminer osv, hvad ville være godt at tage ? 

hilsen Isabellasmor 

kender flere det er lykkes fint for. nogen kun ved vægttab, andre med milde hormoner (dem har jeg selv prøvet og er no biggie) og nogen ved hjælp af insemination . men er sikker på det nok skal lykkes på den ene eller anden måde

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

kender flere det er lykkes fint for. nogen kun ved vægttab, andre med milde hormoner (dem har jeg selv prøvet og er no biggie) og nogen ved hjælp af insemination . men er sikker på det nok skal lykkes på den ene eller anden måde

tak for 

det er bare så svært når der ingen garantier er for noget.. og jeg ved endnu ikke hvor slem grad jeg har det i, håber bare det er i mild grad  og ved også godt at der er store chancer når vi jo har et barn sammen i forvejen, vi ved i hvert fald at vi KAN sammen.. men ja, det er jo en helt ny "verden" man skal til at sætte sig ind i og ikke mindst acceptere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.