Hjælp til billede - Update.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
3 svar
9 synes godt om
13. juli 2013

Karla

Ja, jeg blev lidt utålmodig med hensyn til billedet. Havde ellers besluttet mig for, at jeg ville vente til værelset var indrettet, så jeg bedre kunne forestille mig, hvad der ville se pænt ud. Men den gik ikke Kunne slet ikke holde ud, at det ikke var færdigt.

Jeg lavede nogle hjerter i samme lilla og pink farve som er brugt til bogstaverne. Så kom der lidt stjerner på, da de passer til teksten. Og et lille skib. Jeg fandt noget akrylmaling i gemmeren, som var lilla og pink. Så to af siderne blev pink og to blev lilla. På den måde bryder det med det hvide, når det kommer op at hænge på en hvid væg

Her er lige et "før- billede" og så lidt billeder af det endelige resultat.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Dot D

Det gjorde lige det sidste

Anmeld

13. juli 2013

banana3

Karla skriver:

Ja, jeg blev lidt utålmodig med hensyn til billedet. Havde ellers besluttet mig for, at jeg ville vente til værelset var indrettet, så jeg bedre kunne forestille mig, hvad der ville se pænt ud. Men den gik ikke Kunne slet ikke holde ud, at det ikke var færdigt.

Jeg lavede nogle hjerter i samme lilla og pink farve som er brugt til bogstaverne. Så kom der lidt stjerner på, da de passer til teksten. Og et lille skib. Jeg fandt noget akrylmaling i gemmeren, som var lilla og pink. Så to af siderne blev pink og to blev lilla. På den måde bryder det med det hvide, når det kommer op at hænge på en hvid væg

Her er lige et "før- billede" og så lidt billeder af det endelige resultat.

Jeg er stadig STOR fan af det billede!! Det er SÅ fedt !

Anmeld

13. juli 2013

Karla

banana3 skriver:

Jeg er stadig STOR fan af det billede!! Det er SÅ fedt !

Tak synes også det blev bedre efter de tomme pladser blev fyldt ud, samtidig med det nu passet lidt bedre ind på et børneværelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.