ægløsningstest - positiv eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg bruge clear blues.. Der får du præcist svar!
De er lidt dyre.. Men det værd!
Held og lykke

Det kan også være jeg gør det på et senere tidspunkt. Men det er første måned efter p-pillestop. 

Så vi har ikke travlt. Men gør det i denne måned for måske nogenlunde, at se hvornår den ligger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg bruge clear blues.. Der får du præcist svar!
De er lidt dyre.. Men det værd!
Held og lykke

BTW. Tak. 

Anmeld

13. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

BTW. Tak. 

Det var så lidt
Jeg prøvede dem 2 måneder efter vi startede igen (havde haft MA, så var i tvivl om jeg overhovedet havde ægløsning) og der kom en smiley i 2 dage, 10 dage efter mens og der blev jeg gravid vi havde hele tiden gået efter de der 14 dage

Anmeld

13. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Okay. Må prøve at fortsætte med at teste.  for at den snart kommer så. 

Ja måske. Altså inden p-piller var min mens meget regelmæssig, så håber selvfølgelig at den hurtig bliver regelmæssig igen. 

Okay super  

Hmm. Ved ikke om det er det eller hvad det er. Men har de sidste to dage haft sådan en følelse af, at det spænder omkring den ene æggestok/livmoder eller stikkende fornemmelse og kvalme on and off. Tror du det kan være tegn på snarlig ægløsning eller bare bivirkninger af at være stoppet med p-piller?

Det er svært at sige hvad det er. Altså jeg får en fornemmelse af "noget der fylder" når jeg har Æl.

Gynækologen sagde der er fordi de follikler brister og der ligger sig væske omkring livmoderen.

For den snart er der

Og skriv endelig hvis du skal have hjælp til at tyde flere.

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Det var så lidt
Jeg prøvede dem 2 måneder efter vi startede igen (havde haft MA, så var i tvivl om jeg overhovedet havde ægløsning) og der kom en smiley i 2 dage, 10 dage efter mens og der blev jeg gravid vi havde hele tiden gået efter de der 14 dage

Okay. Hmm. Det skal helt klart skrives bag øret til, når vi kommer lidt længere i forløbet. 

Må jeg spørge hvor længe i havde været igang inden der var gevinst første gang? (Er ked af at høre det endte som MA ). 

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er svært at sige hvad det er. Altså jeg får en fornemmelse af "noget der fylder" når jeg har Æl.

Gynækologen sagde der er fordi de follikler brister og der ligger sig væske omkring livmoderen.

For den snart er der

Hmm okay. Må prøve at teste videre og se, hvad der sker 

Tak. Men har ikke travlt. Men ville selvfølgelig være dejligt hvis der var hurtig gevinst.  

Tak. Pas på. Tager dig nok på ordet. 

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

For den snart er der

BTW. Hvad er de mest optimale forudsætninger for at teste? Drikke en masse vente to timer og så teste. Eller ikke drikke så meget og teste to timer efter? 

Anmeld

13. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

BTW. Hvad er de mest optimale forudsætninger for at teste? Drikke en masse vente to timer og så teste. Eller ikke drikke så meget og teste to timer efter? 

Man må ikke drikke for meget, så bliver koncentrationen meget fortyndet.

Jeg plejer at teste ved middagstid, da man heller ikke må bruge morgenurin

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Man må ikke drikke for meget, så bliver koncentrationen meget fortyndet.

Jeg plejer at teste ved middagstid, da man heller ikke må bruge morgenurin

Okay. Hmm. Jamen der det så bedst at holde sig så længe man kan uden at drikke for meget eller?

Anmeld

13. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Okay. Hmm. Jamen der det så bedst at holde sig så længe man kan uden at drikke for meget eller?

Tror ikke du skal tænke så meget over det. Du skal bare ikke lige drikke en liter væske før du tester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.