Dårligt syn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juli 2013

Kløver

Hvor er det trels, har fået ringere syn efter jeg er startet i behandling og håber det hjælper med kontaktlinser når de rigtige er fundet.
Kan det passe ens øjne bare er sløve og trætte. En ting er tv men har ikke kunne strikke/hækle i nok en måned nu, og er så frustrerende har flere projekter jeg skal være færdig med og nogle gaver til nogle skønne kvinder som venter sig og fortjener de her gaver. Er så ked af jeg ikke kan se og koncentrere mig om det, selv telefonen er blevet en udfordring

Andre som har oplevet det og noget man kan gøre. Jeg har også haft ændret syn i begge mine graviditeter

Vil så gerne kunne strikke hækle igen så gaverne til de skønne gravide og deres unger kan få glæde og mine unger kan få deres uldtrøjer til jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

N&D

Er det slet ikke bliver beder endnu??

Godt nok træls det har taget sådan på dig.

Xxxx finger for der snart bliver beder.

Anmeld

12. juli 2013

Kløver

Er det slet ikke bliver beder endnu??

Godt nok træls det har taget sådan på dig.

Xxxx finger for der snart bliver beder.

Tak, og nej desværre, synes faktisk det er blevet en smule værre, men gør det nok ikke bedre jeg trænger til nye briller, så
Håber kontaktinserne vil hjælpe på det men nej har været skidt siden en uges tid efter jeg tog min første pregnyl æl sprøjte   Er dit ok igen 

Anmeld

13. juli 2013

N&D

Mit er normal igen.

Håber da det blivet godt igen så du kan få lidt hånd arbejde lavet lidt igen.

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

N&D skriver:

Mit er normal igen.

Håber da det blivet godt igen så du kan få lidt hånd arbejde lavet lidt igen.

Tak håber jeg også

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Hvor er det trels, har fået ringere syn efter jeg er startet i behandling og håber det hjælper med kontaktlinser når de rigtige er fundet.
Kan det passe ens øjne bare er sløve og trætte. En ting er tv men har ikke kunne strikke/hækle i nok en måned nu, og er så frustrerende har flere projekter jeg skal være færdig med og nogle gaver til nogle skønne kvinder som venter sig og fortjener de her gaver. Er så ked af jeg ikke kan se og koncentrere mig om det, selv telefonen er blevet en udfordring

Andre som har oplevet det og noget man kan gøre. Jeg har også haft ændret syn i begge mine graviditeter

Vil så gerne kunne strikke hækle igen så gaverne til de skønne gravide og deres unger kan få glæde og mine unger kan få deres uldtrøjer til jul

mit syn er blevet forværret efter graviditet... kan slet ikke bruge mine briller nu....

og sidder lidt som dig og slet ikke aner hvad jeg skal gøre..

gider heller ikke gå ud og give penge for nye briller hvis det bare er midlertidigt

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

mit syn er blevet forværret efter graviditet... kan slet ikke bruge mine briller nu....

og sidder lidt som dig og slet ikke aner hvad jeg skal gøre..

gider heller ikke gå ud og give penge for nye briller hvis det bare er midlertidigt

Mit syn blev normalt igen efter begge graviditeter men undrede mig bare over behandlingen kunne påvirke så meget

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Mit syn blev normalt igen efter begge graviditeter men undrede mig bare over behandlingen kunne påvirke så meget

jeg tænker at det måske er lidt det samme som når man så er gravid?

det er jo homonorone der bliver bliver "pillet" ved? ikke?

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

jeg tænker at det måske er lidt det samme som når man så er gravid?

det er jo homonorone der bliver bliver "pillet" ved? ikke?

Jo var også min tanke, men hormonerne er jo ude af kroppen noget af tiden, bliver trels hvis jeg slet ikke kan hygge med strikketøjet før jeg har gevinst af behandlingen og måske først efter graviditet også, nå må jeg jo bare affinde mig med

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Jo var også min tanke, men hormonerne er jo ude af kroppen noget af tiden, bliver trels hvis jeg slet ikke kan hygge med strikketøjet før jeg har gevinst af behandlingen og måske først efter graviditet også, nå må jeg jo bare affinde mig med

ellers prøv at hør dem der hvor du bliver behandlet om det kan være rigtig det skal gå udover synet er sikker på de kan give dig et svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.