til jer der har fået lavet første sal på et parcelhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2013

Anonym trådstarter

God fredag aften i de små hjem

Jeg er anonym fordi noget af familien er på baby, og de skal endnu ikke vide, at vi har planer om endnu et ønskebarn

Men sagen er den at vores hus er for lille, og vi derfor overvejer at bygge første sal. MEN jeg kunne godt tænke mig og høre lidt om prisen. 

Så mine spørgsmål går til de som har fået bygget første sal på deres hus, 

1 hvor stort var jeres hus inden i fik bygget ovenpå? Og hvor meget plads ekstra har i fået på første salen

2 Hvilket tag har i valgt og få på? Tegl eller alm tagplader?

3 Hvad har i givet for at få bygget ovenpå, ? Altså med spær, tag, vinduer osv, det indvendige tæller ikke med er kun interesseret i prisen på det uden indmad

4 har i fået kanap eller skrå vinduer eller hvad har i valgt? Kom gerne med et billede

Håber nogle kan hjælpe os lidt inden vi tager beslutningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Fuglemor

Følger lige med da vi går med samme planer

Anmeld

12. juli 2013

Fuglemor

Følger lige med da vi går med samme planer

Anmeld

12. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

God fredag aften i de små hjem

Jeg er anonym fordi noget af familien er på baby, og de skal endnu ikke vide, at vi har planer om endnu et ønskebarn

Men sagen er den at vores hus er for lille, og vi derfor overvejer at bygge første sal. MEN jeg kunne godt tænke mig og høre lidt om prisen. 

Så mine spørgsmål går til de som har fået bygget første sal på deres hus, 

1 hvor stort var jeres hus inden i fik bygget ovenpå? Og hvor meget plads ekstra har i fået på første salen

2 Hvilket tag har i valgt og få på? Tegl eller alm tagplader?

3 Hvad har i givet for at få bygget ovenpå, ? Altså med spær, tag, vinduer osv, det indvendige tæller ikke med er kun interesseret i prisen på det uden indmad

4 har i fået kanap eller skrå vinduer eller hvad har i valgt? Kom gerne med et billede

Håber nogle kan hjælpe os lidt inden vi tager beslutningen.

Jeg kan ikke linke, men skriv gitterspær i søgefeltet, så kommer tråden med min besvarelse frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.