Hjæælp. Valg af kjole til venindes bryllup, højgravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.755 visninger
19 svar
1 synes godt om
12. juli 2013

elluL

Vi skal til vores gode vennepars bryllup D.7-9-13.
På det tidspunkt har jeg 4 uger til termin og vil selvfølgelig stadig kunne have en fin kjole på. Synes bare slet ikke jeg kan finde noget.
Har fundet lidt på asos.dk? Og så må i endelig komme med foreslag
De eneste krav er at den ikke må være for nedringet, da jeg har en ret stor barm, og nok heller ikke en hel lang kjole da jeg kun er 1.60 cm høj. Helst også lidt ærmer. Håber i kan hjælpe mig lidt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Lucky05

elluL skriver:

På det tidspunkt har jeg 4 uger til termin og vil selvfølgelig stadig kunne have en fin kjole på. Synes bare slet ikke jeg kan finde noget.
De eneste krav er at den ikke må være for nedringet, da jeg har en ret stor barm, og nok heller ikke en hel lang kjole da jeg kun er 1.60 cm høj. Helst også lidt ærmer. Håber i kan hjælpe mig lidt

1, 2 eller 3 .  

nr 4 er ikke lige mig. nr 1 er måske lidt for lys til et bryllup, men den er virkelig flot.. 

Tror jeg vil sige 3.  

Den er super fin..

Anmeld

12. juli 2013

LilleChelle

Jeg ville tage nummer 2  

Anmeld

12. juli 2013

Babiesontheway

Den øverste er jeg helt vild med! 

Anmeld

12. juli 2013

Fenja09

Det er godt nok nogle super smukke kjoler du har fundet! Jeg er rigtig vild med nr 2, synes det er meget smuk farve, den helt dybe lilla.

Men ellers så fandt jeg en side ( ved ikke om du kender den) hvor de har sat alt ned, så intet på hele hjemmesiden koster mere end 100 kr. Det er da om ikke andet, så billigt

https://www.baby.dk/Users/Forum/EditMessage.aspx?ForumTopicID=221660&ForumMessageID=3005654

/Fenja

Anmeld

12. juli 2013

elluL

Fenja09 skriver:

Det er godt nok nogle super smukke kjoler du har fundet! Jeg er rigtig vild med nr 2, synes det er meget smuk farve, den helt dybe lilla.

Men ellers så fandt jeg en side ( ved ikke om du kender den) hvor de har sat alt ned, så intet på hele hjemmesiden koster mere end 100 kr. Det er da om ikke andet, så billigt

https://www.baby.dk/Users/Forum/EditMessage.aspx?ForumTopicID=221660&ForumMessageID=3005654

/Fenja

Det er bare så svært. Men synes faktisk også den lilla farve er rigtig fin.
Du har vidst ikke fået skrevet hvad hjemmesiden hedder? Vil meget gerne kigge på den.

Anmeld

12. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nummer 2!!!!!!!! 1 er også flot, meeeen lige lys nok til bryllup

Anmeld

12. juli 2013

Fenja09

elluL skriver:

Det er bare så svært. Men synes faktisk også den lilla farve er rigtig fin.
Du har vidst ikke fået skrevet hvad hjemmesiden hedder? Vil meget gerne kigge på den.

Jeg fik det rettet med hjemmesiden, men du læste det før jeg nåede at sætte det ind

Det kommer her:

https://www.baby.dk/Users/Forum/CreateMessage.aspx?ForumTopicID=221660&ForumMessageID=3005658

Du finder nok ikke en kjole så smuk som den lilla, men kunne være der var noget andet du kan bruge

Anmeld

12. juli 2013

lycly

Den første er rigtig fin og sommerlig

Anmeld

12. juli 2013

pussekat

elluL skriver:

1 vil jeg have med sort sko til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.