heej, hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hvad laver i på sådan en lørdag??!! jeg er lige på besøg ved miin mor!

christina

25+0!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

N1

Jeg har været på abejde, er lige kommet hjem  (Arbejder i en børne/babytøjsbtik - så det er bare skøønt!)
Senere skal kæresten og jeg ud og spise med hans forældre (regner vi med) og ellers skal vi bare hygge og se film senere..

Anmeld

11. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har haft gæster til morgenmad, og nu er jeg igang med at lave aftensmad til et nyt hold Og jeg har lige skrællet kartofler og stegt deller til frokost rykind i morgen

Anmeld

11. juli 2009

TbCp

Jeg slapper lidt af med computeren på skødet mens Liva sover.
Skal snart i gang med at forberede mad. Skal i madklub i aften og jeg står for forret denne gang.

Anmeld

11. juli 2009

Mathilde

Vi har fået gjort lidt rent super dejligt... og så har vi lige været ude og børste alle misserneså nu er de blevet rigtig fine.
Resten af dagen står vidst på indkøb, hækken skal klippes, en tur til lossepladsen og så skal vugge-himlen sættes på....

Knus Mathilde 39+3

Anmeld

11. juli 2009

MaleneG

har vasket tøj, og gjort rent det meste af dagen
så nu står den bare på afslapning, og spisning hos mandens farmor, og farfar.

Anmeld

11. juli 2009

Christopher&Andreas

hej....
jeg hygger med min dejlige familie, har handlet og plantet lidt blomster om ude og inde dejlig afslappende dag...... skønt, mavsen tillader ikke de vilde udskejelser mere hehe
knus gitte 33+5

Anmeld

11. juli 2009

saxa

Dagen startede med min kærestes storbror kom med rundstykker - hvorefter vi var ude at løbe.
Og da Yasmin blev lagt ud at sove, fik kæresten og jeg gjort hoved-rent i ALLE rum.. Dejligt... Når Yasmin engang vågner (nu har hun sovet i 3 timer) skal vi ud til hendes Farmor og Farfar - og i aften er vi inviteret op til kærestens storebror og spise.. Så dagen er allerede væk føler jeg..

God Weekend

Anmeld

11. juli 2009

Betina88

Jeg har snakket med min mor og mormor over i telefonen ..

Ellers laver jeg ikk' så meget andet end at se fjernsyn .,

Anmeld

11. juli 2009

Diana...

Vi har kørt min søster og hendes veninde til stationen så de kunne komme tilbage til sjælland de har været på ferie hos os hele ugen, så har jeg ryddet op efter de har været her (og hold da op hvor kan 2 13 år pige bare rode   Så har vi været ude og handle. Nu sidder jeg i sofaen med computeren på skødet mens Claus ligger på den anden sofa og så nyder vi ellers bare roen mens Lucas sover og efter en larmende uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.