TbCp skriver:
Rigtig fin måde at gøre det på.
Min mand niece kom også og fortalte mig at de havde sendt hendes sutter til Julemanden, fordi han havde så mange børn at de slet ikke havde råd til at købe nogen selv.
Har hun brugt sutten meget tidligere?
Jeg er lidt nervøs for om det bliver svært når Liva skal af med sutten. Hun er godt nok meget glad for den
Tak tak for alle jeres søde indlæg

Hmm., nej, hun har ikke været så afhængig af sutten, mest når hun har været syg og når hun har fået tænder.......men for 1 år siden hed det: kun sut i sengen, når man skulle sove. Det tog hun nu meget pænt - var hun syg, fik hun den altså oftere.
Men i sidste uge var hun syg med mellemørebetændelse, men hun var fuldstændig ligeglad med sutten og ville heller ikke have den, da hun skulle sove. Så tænkte vi: NU er det nu

Hun er nu vågnet fra din lur og har ikke spurgt efter den.
Jeg er lidt spændt på hvordan hun håndtere lillebrors sutter....han er 1 år yngre og ved at få tænder, så han bruger den altså lidt mere end kun i sengen......men hun har aldrig taget hans sutter før, for de de har en anden farve og de er ikke hendes. Nogle gange henter hun selv sutten til ham og siger han har ondt i tænderne - så jeg tror nu ikke hun tager sig af det!
Men ja, jeg ville gerne have det afsluttet inden børnhaven i næste måned - ikke fordi hun nogensinde har haft sut med i vuggestuen, men jeg ser flere børn på samme alder, der har sutten i munden om morgnen og ikke vil slippe den igen.....det syntes jeg bare ikke ser pænt ud til et barn på 3 år, hvilket de også kan blive drillet med i børnehaven......!!
Knus Lone
Anmeld